The Gold Road Chapter – which includes the Scribing system – and Update 42 is now available to test on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/656454/
Maintenance for the week of April 15:
• [COMPLETE] ESO Store and Account System for maintenance – April 16, 8:00AM EDT (12:00 UTC) - 6:00PM EDT (22:00 UTC)

Royal Dutch || Benelux PvE & PvP Guild || Daggerfall Covenant [EU]

The_Fusion
The_Fusion
Soul Shriven
The following message is in Dutch because we are recruiting gamers from the Benelux.

Wij Royal Dutch zijn een guild die zich richt op alle spelers uit de Benelux die graag samen met andere land/taalgenoten verschillende events,raids, etc. willen doen. De reden tot het starten van deze guild is omdat met veel zoeken op het internet naar een guild uit de Benelux een zeer mager aanbod is. Zijn we sinds de Buy-To-Play versie actief in het spel en hebben redelijk wat ervaring met MMO's. Het geeft niet of je geheel nieuw bent in deze games of dat je meer ervaring hebt, alle inwoners van de Benelux zijn van harte welkom!

Dus ben je op zoek naar een vriendelijke en sociale guild en wil je graag je ervaringen samen met anderen delen of samen een van de vele epic raids doen? Maak dan deel uit van onze guild door te reageren op deze thread en dan sturen we je z.s.m een invite!

Ook kan je mij of de officer een friend request sturen dan zal ik je zodra ik online kom je een uitnodiging sturen voor de guild.
@Reanion / The Fusion
@Aapjes0nline / Goemer
  • yvanbroeckpreeb18_ESO
    Deleted
    Edited by yvanbroeckpreeb18_ESO on March 31, 2015 1:39PM
  • Ghostieke
    Ghostieke
    als jullie nog een member zoeken en jullie zijn actief maar letten ook op de mensen wanneer ze werken en die familie hebben , mature zij, helpfull in raids dungeons en pvp .... wel dan meld ik me aan , ik kom uit Belgenland en speel eso vanaf de beta, m'n hoogste char is net lvl 50 , dit komt door m'n drukke leven naast het gamen maar ik ben altijd wel bereid om m'n steentje bij te dragen als dit gewenst is , meer info kan je krijgen indien gewenst

    Groetjes Ghostieke
    Crazy ??? ...... Yes , I am B) and Whats you're excuse ??? >:)
  • esoriesb16_ESO
    esoriesb16_ESO
    Soul Shriven
    Ik wil me graag bij jullie aansluiten en hoop op een hoop fun samen, speel de game al sinds beta, maar ben sinds 2 weken weer fulltime met deze game bezig, heerlijk ;)

    Mijn ign is @Nightcrow
  • Kirameki
    Kirameki
    ✭✭
    Accepteren jullie ook casual spelers ? Ik speel wel eens andere games en ik werk fulltime dus ben niet altijd dagelijks online. Indien ja dan kan je mij een invite sturen via @Kirameki .

    Ben zelf sinds korte tijd weer begonnen met ESO (had alleen nooit mijn sub opgezegd :p) en mijn hoogste char is nu een 31 bosmer ranger maar heb ook andere characters die ik tezijnertijd level.
    "Sweet mother, sweet mother, send your child unto me, for the sins of the unworthy must be baptized in blood and fear."
    ▬▬ι═══════ﺤ
  • Paxtimus
    Paxtimus
    Soul Shriven
    Jow, kan ik joinen? Ik ben net een paar dagen gestart, ik heb al heel veel tips gekregen.
    Ik ben Dark Elf, Dragon Knight.
  • Arundo
    Arundo
    ✭✭✭✭✭
    Nog ruimte voor een casual oldie ?

    Speel ESO sinds de release, over de jaren heb ik de meeste MMO's gespeeld van hardcore raiden in World of Warcraft tot wat meer casual in SWTOR, Guild Wars 2 en AOC. Vorig jaar ESO gekozen als mijn MMO voor de toekomst aangezien ik 35 ben en minder tijd heb speel ik tegenwoordig alleen ESO en soms wat FFXIV omdat mijn vriendin ESO helaas niks vind.

    Maar goed ben dus op zoek naar een guild om fun te hebben, dungeons te kunnen doen, wellicht wat trails en PVP. Dus mocht er ruimte zijn dan hoor ik dat graag. Te bereiken ingame op @Arundo
Sign In or Register to comment.