Maintenance for the week of December 23:
· [COMPLETE] NA megaservers for maintenance – December 23, 4:00AM EST (9:00 UTC) - 9:00AM EST (14:00 UTC)
· [COMPLETE] EU megaservers for maintenance – December 23, 9:00 UTC (4:00AM EST) - 14:00 UTC (9:00AM EST)
Royal Dutch || Benelux PvE & PvP Guild || Daggerfall Covenant [EU]
The following message is in Dutch because we are recruiting gamers from the Benelux.
Wij
Royal Dutch zijn een guild die zich richt op alle spelers uit de Benelux die graag samen met andere land/taalgenoten verschillende events,raids, etc. willen doen. De reden tot het starten van deze guild is omdat met veel zoeken op het internet naar een guild uit de Benelux een zeer mager aanbod is. Zijn we sinds de Buy-To-Play versie actief in het spel en hebben redelijk wat ervaring met MMO's. Het geeft niet of je geheel nieuw bent in deze games of dat je meer ervaring hebt, alle inwoners van de Benelux zijn van harte welkom!
Dus ben je op zoek naar een vriendelijke en sociale guild en wil je graag je ervaringen samen met anderen delen of samen een van de vele epic raids doen? Maak dan deel uit van onze guild door te reageren op deze thread en dan sturen we je z.s.m een invite!
Ook kan je mij of de officer een friend request sturen dan zal ik je zodra ik online kom je een uitnodiging sturen voor de guild.
@Reanion / The Fusion
@Aapjes0nline / Goemer