The Gold Road Chapter – which includes the Scribing system – and Update 42 is now available to test on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/656454/
Maintenance for the week of April 22:
• PC/Mac: NA megaserver for maintenance – April 25, 6:00AM EDT (10:00 UTC) - 2:00PM EDT (18:00 UTC)
https://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/comment/8098811/#Comment_8098811

"SVENSKA KRONAN" Största Svenska Guildet!

VeryHairyKhajiit
”SVENSKA KRONAN” Största Svenska Guildet på PC/EU servern med över 490+ medlemmar, söker ännu fler medlemmar.

En guild för 16+ där vi primärt pratar svenska i chatten och vi ser helst att allt i chatten hålls på en mogen nivå, visa respekt och hänsyn i samma mängd man vill få själv. Hjälpa varandra och ha roligt tillsammans.

Fördelen att gå med i guilden är:

Alla hjälps åt när det kommer till frågor som behöver svar.
Vi hjälper/Stödjer alla oavsett om man är ny eller erfaren med spelet som exempel, craftar gear, craftar pots och mm.
Kronan kör även veteran Trials flera gånger i veckan samt MINST ett annat event i veckan så som (Hide and Seek), (Nakna Trials), (Duel tävlingar) samt många andra saker!
Det är alltid något som händer och sker!
Så även om du är helt ny till ESO eller en erfaren spelare så är detta den perfekta platsen att vara på!

Vi har även Core Grupper för de svåraste Raiderna i spelet nu, Så är ni sugna på det svåraste så är det också fritt fram! Med dessa grupper har vi klarat alla Veteran Trials/Dungeons inklusive HardModes på de flesta.

Vi hjälper även till med DPS/Tankning/Healing i så kallad "Workshop" där vi hjälper nya som gamla spelare att bli bättre med sin Roll/klass och går över DPS tests, Gear checks, Skill checks och liknande. Plus mycket mycket mer! Vi har mycket erfarna spela i Guilden, Som klarat vSS hardmodes, vCR+3 etc. Gryphon Heart och Godslayer Approved. Finns inget bättre Svenskt Gille!

Vill du joina oss? Ja skriv då bara här nedan eller varför inte joina vår Discord med en gång (https://discord.gg/YaqjKmW)
Du kan annars nå oss i spelet genom att maila/skriva till vår GuildMaster eller Officerare.

Guildmaster: (@Doonk)

Officerare:
(@Rasande_Robin)
(@Crakan-Lauthior)
(@Northern_Mage)
(@Novaida)
(@Snuggl)

Hoppas vi ses!
Edited by VeryHairyKhajiit on August 24, 2020 6:26PM
  • Nervani
    Nervani
    ✭✭✭
    Invita mig gärna :)@Nervani
    PC-EU/NA @Nervani (+17 other accounts)XB1-EU @Nervani4710instagram.com/nervanihq[The Lollipop Gang] - (PC-EU) Founder/Guildmaster[Crazy Elves] - (PC-EU) Founder[Casual Rascals] - (PC-EU, PC-NA, XBOX1-EU) Founder
  • VeryHairyKhajiit
    Skickat!
  • MrGspeed
    MrGspeed
    How are your Titans !? o:)
  • VeryHairyKhajiit
    Titans?
  • MrGspeed
    MrGspeed
    2x water cooled custom overclocked Titans you had

    altho last time i checked your name changed steam there was two 2080TIs :)
  • VeryHairyKhajiit
    No idea what that has to do with anything in this post. Please refer to private messages. Thanks. ciao.
  • VeryHairyKhajiit
    Då bumpar vi denna tråd en gång! Tack till alla som joinade via Discord linken! vi är många fler nu, Tack ska ni ha!
  • VeryHairyKhajiit
    en liten sneaky bump här!
  • VeryHairyKhajiit
    *Sneaky Khajiit bumpar denna tråd åter igen*

    Tack till alla som joinat via denna post/Discord länk! :)
  • VeryHairyKhajiit
    Sneaky bump
  • tonne.backlinderb16_ESO
    Passa er bara för att köra Trials med Core-gruppen. Vissa där är inte särskilt trevliga att spela med.
  • VeryHairyKhajiit
    Tyvärr var det ju så att det var du som var otrevlig Tonne....... Du lyssnade inte heller. Du var "All over the place". Fått varningar efter varningar. Många har även försökt hjälpa dig men till ingen stor nytta :(
  • tonne.backlinderb16_ESO
    Där skiljer sig nog vår uppfattning lite. Det var knappast jag som började med det otrevliga beteendet. Inte har jag fått några varningar heller. Inte särskilt många som försökt hjälpa mig heller när jag bett om hjälp. Syrliga kommentarer möjligtvis men inte särskilt mycket hjälp
  • tonne.backlinderb16_ESO
    Men ägna er åt ert elitiska beteende och hacka på dem som försöker lära sig.
  • tonne.backlinderb16_ESO
    Så jag avråder er alla från att ansökta till Svenska Kronan
  • VeryHairyKhajiit
    Får väl jag avråda er alla att lita på Tonne!

    För tyvärr är det så att du ljuger nu till 100 % Tonneback, Hemskt ledsen.
  • tonne.backlinderb16_ESO
    Jodu.
  • VeryHairyKhajiit
    Yes box.
  • sandelius
    sandelius
    ✭✭✭
    Sicken drama 🤣
  • thomas1970b16_ESO
    thomas1970b16_ESO
    ✭✭✭
    Jag är intresserad att gå med @mibsweden.
  • VeryHairyKhajiit
    Skickar invite till dig nu @thomas1970b16_ESO
  • VeryHairyKhajiit
    ignorera drama, Helt onödigt i ett Spel egentligen. Men tack för visat intresse!
  • VeryHairyKhajiit
    Sneaky Khajiit bumpar denna tråd igen!

    Tack också till alla som joinat oss, Även joinat våran Discord!
  • VeryHairyKhajiit
    Tack till alla som Joinat oss än så länge, Hoppas mer intresserade kommer! Största Svenska Guildet växer ännu mer.
  • VeryHairyKhajiit
    Vi har återigen några platser kvar, Tack till alla som joinat oss så här långt!
  • zergox
    zergox
    tjo vill gärna ha en invite oxå @zergox
  • Northern_Mage
    Northern_Mage
    ✭✭
    Goddag alla glada.

    Denna tråd har varit inaktiv under en längre tid, men jag (som den sittande GM för Svenska Kronan i ESO) kan garantera att Svenska Kronan är fortfarande aktiv i ESO.
    Vi sysslar fortfarande med mycket av det vi gjorde innan, kanske inte i samma önskad utsträckning som innan men vi försöker komma igång med de aktiviteterna igen men vi har däremot under en rätt lång tid nu gjort vårt bästa att etablera oss som en casual/trading guild och vi har lyckats (för det mesta) hålla oss kontinuerligt med en Guild Trader.

    Så vill ni gå med ett guild som varit med sedan början och under lång tid kunnat och ännu kan räkna sig som en av de största svenska guilden på ESO's EU-PC server, är ni mer än välkomna. :smile:


    Med Vänliga Hälsningar
    Northern_Mage
    Svenska Kronans GM i ESO
  • Northern_Mage
    Northern_Mage
    ✭✭
    Ny länk till Svenska Kronans Discord: https://discord.gg/DzFJtZyJ
    Edited by Northern_Mage on June 17, 2022 2:14PM
  • leftwest
    leftwest
    Soul Shriven
    Hej!
    Bjud gärna in @leftwest! Lite oklart hur mycket jag kommer spela, men alltid trevligt att vara med i ett gille!
    /Janne
  • Northern_Mage
    Northern_Mage
    ✭✭
    Ny länk till Svenska Kronans Discord: https://discord.gg/Xc96BV6a
    Edited by Northern_Mage on September 19, 2022 10:41AM
Sign In or Register to comment.