Hippie4927 wrote: »It is silver on my blonde character and gold/bronze on my black-haired character so, I think, light hair = silver and dark hair = gold/bronze.
Hippie4927 wrote: »It is silver on my blonde character and gold/bronze on my black-haired character so, I think, light hair = silver and dark hair = gold/bronze.
on my dark red/purple like hair dunmer, it's silver
and on my blond hair toon, it's gold
I don't know about that, I tested it with toons with different hair colors and it never changed.
all of mine circlets always golden/bronzed color
Hippie4927 wrote: »Hippie4927 wrote: »It is silver on my blonde character and gold/bronze on my black-haired character so, I think, light hair = silver and dark hair = gold/bronze.
on my dark red/purple like hair dunmer, it's silver
and on my blond hair toon, it's gold
You just contradicted what you said here.........I don't know about that, I tested it with toons with different hair colors and it never changed.
all of mine circlets always golden/bronzed color
Abysswarrior45 wrote: »vampirism changes its color for me. Bronze for normal and silver for vampires. Really annoying because when I previewed it, I saw it was bronze and wanted it to be bronze.
Sheezabeast wrote: »My redhead Nord wears it gold, my vampire white haired Dunmer wears it Silver. It def. has to do with the color.