The Gold Road Chapter – which includes the Scribing system – and Update 42 is now available to test on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/656454/
Maintenance for the week of April 15:
• [COMPLETE] ESO Store and Account System for maintenance – April 16, 8:00AM EDT (12:00 UTC) - 6:00PM EDT (22:00 UTC)

Dansk guild leder efter medlemmer (PC/EU)

Jitterbug
Jitterbug
✭✭✭✭✭
✭✭
Så hvis du kan tale dansk og har lyst til at hænge ud og hygge lidt med os andre så skriv her eller til @Jitterbug in game.

Lige nu har vi ingen ambitioner om events eller noget men sigter efter at kunne lave hyggeruns i veteran dungeons og battegrounds. Vi er over 80 registrerede og ca. 15-20 aktive vil jeg tro.

Dvs. vi har guild bank til fri afbenyttelse og en pisseflot tabard ;)
Vi har også fået guild-hytte med alle crafting stations, dye station og target dummy, og vi har fået sat en Discord op!

Det er helt stille og roligt ;)

Alle er meget velkomne, bare de kan skrive/snakke/forstå dansk!
Edited by Jitterbug on May 1, 2017 7:03AM
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    bømp
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    båmp
  • Henningv
    Henningv
    hej vil lige høre om i stadig er aktive jeg selv er Aldmeri Dominion .leder efter dansker at spille med pc mit id er @Henningv så add mig venligst
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    hej @Henningv :-)

    bare lige skrive til @Jitterbug in game hvis jeg glemmer det... du er meget velkommen! :D
    Edited by Jitterbug on February 27, 2017 10:49AM
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    Udvider lige vores ambitioner lidt... med nogen ambitioner!

    Tænker vi sigter efter at kunne lave hyggeruns i veteran dungeons og i battlegrounds når de kommer.

    Ambitiøst!
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    man må ikke båmpe!

    Så jeg opdaterer bare lige med at vi nu er 60 registrerede medlemmer og var hele 10+ online på samme tid igår.

    Det begynder at ligne noget... du er mere end velkommen :D
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    Nu med over 70 medlemmer

    Vi har fået Discord og guild-hytte med alle crafting station, dye station og target dummy!

    Kom glad!
  • Banulan
    Banulan
    Soul Shriven
    Sejt! Jeg vil gerne være med! Jeg er en lidt uerfaren spiller og leder også efter gode folk der kan vise mig vejen i ESO. Det hele er noget sjovere når man har nogle at dele med. Har en kammerat der kunne være meget interesseret også. Spiller Magicka Templar.

    @Banulan
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    fedt mand! du/i er velkomne!

    jeg smider dig en invite når jeg er online næste gang, så kan du selv invitere din makker =)
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    Vi har nu ramt 80 medlemmer! :D
  • Faurbauste
    Faurbauste
    Soul Shriven
    Har i Cyrodiil grupper og i så fald på hvilken side?
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    Faurbauste wrote: »
    Har i Cyrodiil grupper og i så fald på hvilken side?

    @Faurbauste

    Nej vi kører ikke organiseret Cyrodiil endnu men både det og trials er da på ønskelisten. :)
    Hvis nogen har lyst til at organisere det er de velkomne men vi er ikke helt nok aktive til det endnu tror jeg.
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    nu med 80+ medlemmer! og småkager!
    (vi har ikke småkager)
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    Kom frisk vi har stadig plads!
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    Super tæt på 90 nu!
  • calqez
    calqez
    Soul Shriven
    Hej Jitterbug,

    Jeg prøvede at finde dig online idag, men du var der ikke. Hvad hedder guilden og er der andre i guilden man kan hive fat i for at kunne få en invite ?
  • CalydorEstalon
    CalydorEstalon
    ✭✭✭
    Hvis I stadig rekrutterer så vil jeg da også meget gerne kende guildens navn så man kan spørge efter medlemmer i chatten. :-) Ellers ville en invitation til @CalydorEstalon være meget påskønnet.
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    Snak med @susannesusanne1 :)
Sign In or Register to comment.