Maintenance for the week of November 24:
• PC/Mac: No maintenance – November 24
The connection issues for the European PC/Mac megaserver have been resolved at this time. If you continue to experience difficulties at login, please restart your client. Thank you for your patience!

Dansk guild leder efter medlemmer (PC/EU)

Jitterbug
Jitterbug
✭✭✭✭✭
✭✭
Så hvis du kan tale dansk og har lyst til at hænge ud og hygge lidt med os andre så skriv her eller til @Jitterbug in game.

Lige nu har vi ingen ambitioner om events eller noget men sigter efter at kunne lave hyggeruns i veteran dungeons og battegrounds. Vi er over 80 registrerede og ca. 15-20 aktive vil jeg tro.

Dvs. vi har guild bank til fri afbenyttelse og en pisseflot tabard ;)
Vi har også fået guild-hytte med alle crafting stations, dye station og target dummy, og vi har fået sat en Discord op!

Det er helt stille og roligt ;)

Alle er meget velkomne, bare de kan skrive/snakke/forstå dansk!
Edited by Jitterbug on May 1, 2017 7:03AM
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    bømp
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    båmp
  • Henningv
    Henningv
    hej vil lige høre om i stadig er aktive jeg selv er Aldmeri Dominion .leder efter dansker at spille med pc mit id er @Henningv så add mig venligst
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    hej @Henningv :-)

bare lige skrive til @Jitterbug in game hvis jeg glemmer det... du er meget velkommen! :D
    Edited by Jitterbug on February 27, 2017 10:49AM
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    Udvider lige vores ambitioner lidt... med nogen ambitioner!

Tænker vi sigter efter at kunne lave hyggeruns i veteran dungeons og i battlegrounds når de kommer.

Ambitiøst!
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    man må ikke båmpe!

Så jeg opdaterer bare lige med at vi nu er 60 registrerede medlemmer og var hele 10+ online på samme tid igår.

Det begynder at ligne noget... du er mere end velkommen :D
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    Nu med over 70 medlemmer

Vi har fået Discord og guild-hytte med alle crafting station, dye station og target dummy!

Kom glad!
  • Banulan
    Banulan
    Soul Shriven
    Sejt! Jeg vil gerne være med! Jeg er en lidt uerfaren spiller og leder også efter gode folk der kan vise mig vejen i ESO. Det hele er noget sjovere når man har nogle at dele med. Har en kammerat der kunne være meget interesseret også. Spiller Magicka Templar.

@Banulan
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    fedt mand! du/i er velkomne!

jeg smider dig en invite når jeg er online næste gang, så kan du selv invitere din makker =)
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    Vi har nu ramt 80 medlemmer! :D
  • Faurbauste
    Faurbauste
    Soul Shriven
    Har i Cyrodiil grupper og i så fald på hvilken side?
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    Faurbauste wrote: »
    Har i Cyrodiil grupper og i så fald på hvilken side?

@Faurbauste

Nej vi kører ikke organiseret Cyrodiil endnu men både det og trials er da på ønskelisten. :)
    Hvis nogen har lyst til at organisere det er de velkomne men vi er ikke helt nok aktive til det endnu tror jeg.
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    nu med 80+ medlemmer! og småkager!
    (vi har ikke småkager)
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    Kom frisk vi har stadig plads!
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    Super tæt på 90 nu!
  • calqez
    calqez
    Soul Shriven
    Hej Jitterbug,

Jeg prøvede at finde dig online idag, men du var der ikke. Hvad hedder guilden og er der andre i guilden man kan hive fat i for at kunne få en invite ?
  • CalydorEstalon
    CalydorEstalon
    ✭✭✭
    Hvis I stadig rekrutterer så vil jeg da også meget gerne kende guildens navn så man kan spørge efter medlemmer i chatten. :-) Ellers ville en invitation til @CalydorEstalon være meget påskønnet.
  • Jitterbug
    Jitterbug
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭
    Snak med @susannesusanne1 :)
Sign In or Register to comment.