The Gold Road Chapter – which includes the Scribing system – and Update 42 is now available to test on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/656454/
Maintenance for the week of April 22:
• PC/Mac: NA and EU megaservers for patch maintenance – April 22, 4:00AM EDT (08:00 UTC) - 9:00AM EDT (13:00 UTC)
• Xbox: NA and EU megaservers for patch maintenance – April 24, 6:00AM EDT (10:00 UTC) - 12:00PM EDT (16:00 UTC)
• PlayStation®: NA and EU megaservers for patch maintenance – April 24, 6:00AM EDT (10:00 UTC) - 12:00PM EDT (16:00 UTC)

BE/NL Guild

Goofke
Goofke
Soul Shriven
The following text Will be in dutch.

Ik ben dus op zoek naar een BE/NL Guild,
Ik ben na lange tijd terug begonnen nu, en heb een character op daggerfall, ik wil gerust een nieuw character aanmaken op een ander alliance.
So Let me now ;)
(Psn: Goofke)
  • Whiphid
    Whiphid
    ✭✭✭✭
    Also in Dutch;

    Ik ben nog geen BE/NL guilds tegen gekomen. Maar wie weet.
    Heb zelf wel een vnl. DC guild (niets niet hardcore, maar gewoon om lol te hebben en elkaar met craften te helpen), maar daar zitten diverse nationaliteiten in dus das vnl. Engels. Voel je vrij om me toe te voegen als vriend, sta altijd open voor grouping enzo. Je bent ook altijd welkom in de guild, maar ik weet ook niet precies wat je zoekt.

    PSN = Whiphid
    One land! One Emperor! Who among you will stand with me?

    PS4/EU - Breton Sorcerer / Breton Healplar / Khajiit Stamblade / Khajiit Stamplar / Altmer SorcTank
    Grand Master Crafter and Guild Master of the Aetherium Alliance.
  • Goofke
    Goofke
    Soul Shriven
    Ik zal zien dat ik van vond online kom,
    Het is vooral een bedoeling voor pve, dungeons te doen enzo
  • scorrtty
    scorrtty
    hey

    Ben zelf nog onbekend met dit spel. (hoogste wat ik gehaald heb is lvl 10) Zoek wel een guild dat me een beetje kan helpen met dit spel. ben wel niet zo sterk in engels en weet ook nooit veel te zeggen op voice chat.

    Ben ook nog niet handig met de controllers aangezien ik nieuw ben op de ps4 maar door lichamelijke redenen zal ik nooit heel goed kunnen zijn.

    Als dat geen probleem is enz. mag je me een inv sturen. ^^ PSN=scorrtty


  • Jim_VT
    Jim_VT
    Soul Shriven
    Ik heb een Nl/Be guild aan gemaakt als je inv wilt laat t dan maar weten :)!
Sign In or Register to comment.