Salutation ,
Je suis l'heureux détenteur d'un message de ce genre .
Sans raison , un ban de 7 jours de jeux .
J'ai trop Grind ou je sais pas mais pas de réponse sur la cause du probleme.
J'espere ne pas devoir attendre 7 jours & que mon compte soit rétabli tres rapidement . Je paie et je ne trouve pas normal de recevoir une sanction d'une telle empleur sans raison et sans information ou meme avertissement .
Helping you is our passion!
We will assume your issue has been resolved if we do not hear from you within 168 hours (7 days).
If your issue has not been resolved, you can respond directly to this email. We look forward to working with you again should you need us!
Subject
Greetings Adventurer! You are receiving this email due to a suspect behaviour related to your account. After a thorough investigation your account has been determined to violate our Terms Of Service. As a result, your account has been d...
Response By Email (Derreck) (04/17/2014 03:30 PM)
Greetings Adventurer!
You are receiving this email due to a suspect behaviour related to your account.
After a thorough investigation your account has been determined to violate our Terms Of Service.
As a result, your account has been deactivated, please be sure to review our Terms of Service and Code of Conduct for more details.
Thank you for your continued interest and support!
Warm Regards,
The Elder Scrolls Online Team
Question Reference # 140417-087013
Date Created: 04/17/2014 03:30 PM
Date Last Updated: 04/17/2014 03:30 PM
Status: Solved