The Gold Road Chapter – which includes the Scribing system – and Update 42 is now available to test on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/656454/
Maintenance for the week of April 22:
• PC/Mac: NA and EU megaservers for patch maintenance – April 22, 4:00AM EDT (08:00 UTC) - 9:00AM EDT (13:00 UTC)
• Xbox: NA and EU megaservers for patch maintenance – April 24, 6:00AM EDT (10:00 UTC) - 12:00PM EDT (16:00 UTC)
• PlayStation®: NA and EU megaservers for patch maintenance – April 24, 6:00AM EDT (10:00 UTC) - 12:00PM EDT (16:00 UTC)

The Dutch Legion - Sociale Nederlands/Vlaamse Guild

SmijnNL
SmijnNL
Soul Shriven
The Dutch legion

Wij zijn een super gezellige, actieve guild met alleen maar Nederlands sprekende leden.

Wat hebben wij te bieden?
  • Er worden dagelijks events gehost door verschillende mensen in de guild waaronder map runs, dungeons, collectable farming, daily quests voor motifs en trials.
  • We doen trials op diverse niveaus (normal, vet craglorns, craglorn hardmodes, VSS/VAS farm runs, progressie groep).
  • Er wordt veel hulp geboden bij het optimaliseren van je build voor moeilijkere content
  • Maandelijkse loterij met mooie prijzen
  • Guild trader
  • We hebben meerdere guild huizen tot onze beschikking met daarin alle craftable sets, training dummies en mundus stones.
  • Actieve discord met o.a. veilingen, giveaways en behulpzame guildies die je vragen graag beantwoorden
  • Een guild zonder toxic gedrag en respect voor elkaar, want we houden het graag gezellig! :smiley:
Lijkt het je wat? Kom gewoon eens kijken :blush:

Geef hier even je PSN naam door voor een invite, of stuur een PSN bericht naar SmijnNL

Je mag mij ook toevoegen op discord dan stuur ik je een invite voor zowel de discord als de guild in ESO: Smijn𝒩𝐿#1624






Edited by SmijnNL on June 9, 2021 3:30PM
GM of The Dutch Legion - PS4 EU
  • Nymke
    Nymke
    Soul Shriven
    Hai!
    Zijn jullie nog actief en if so, can I join? :)
  • dragonfrost
    dragonfrost
    ✭✭
    Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd op discord. Zijn jullie nog actief als guild?
    Edited by dragonfrost on December 10, 2023 1:06PM
Sign In or Register to comment.