The Gold Road Chapter – which includes the Scribing system – and Update 42 is now available to test on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/656454/
Maintenance for the week of April 15:
• [COMPLETE] ESO Store and Account System for maintenance – April 16, 8:00AM EDT (12:00 UTC) - 6:00PM EDT (22:00 UTC)

[DISBANDED] ARN - Ny SVENSK guild söker medlemmar

Nervani
Nervani
✭✭✭
Guild disbanded
Edited by Nervani on January 11, 2020 3:01PM
PC-EU/NA @Nervani (+17 other accounts)XB1-EU @Nervani4710instagram.com/nervanihq[The Lollipop Gang] - (PC-EU) Founder/Guildmaster[Crazy Elves] - (PC-EU) Founder[Casual Rascals] - (PC-EU, PC-NA, XBOX1-EU) Founder
  • boolooh
    boolooh
    Soul Shriven
    Hej :)

    Ny spelare som gärna joinar @boolooh

  • Nervani
    Nervani
    ✭✭✭
    boolooh wrote: »
    Hej :)

    Ny spelare som gärna joinar @boolooh

    Inbjuden :)
    PC-EU/NA @Nervani (+17 other accounts)XB1-EU @Nervani4710instagram.com/nervanihq[The Lollipop Gang] - (PC-EU) Founder/Guildmaster[Crazy Elves] - (PC-EU) Founder[Casual Rascals] - (PC-EU, PC-NA, XBOX1-EU) Founder
  • Valaroz
    Valaroz
    Finns även en svensk guild som heter Friskyttarna med över 200 medlemmar,ni är även välkomna där=)
  • Nervani
    Nervani
    ✭✭✭
    Valaroz wrote: »
    Finns även en svensk guild som heter Friskyttarna med över 200 medlemmar,ni är även välkomna där=)

    Vänligen starta en egen tråd om du vill rekrytera istället för att använda min
    PC-EU/NA @Nervani (+17 other accounts)XB1-EU @Nervani4710instagram.com/nervanihq[The Lollipop Gang] - (PC-EU) Founder/Guildmaster[Crazy Elves] - (PC-EU) Founder[Casual Rascals] - (PC-EU, PC-NA, XBOX1-EU) Founder
  • Valaroz
    Valaroz
    Jag menade att ni är välkomna där också om ni vill samarbeta,vill inte ta medlemmar från er=)
  • Valaroz
    Valaroz
    Vad heter du på eso eller discord?
  • Nervani
    Nervani
    ✭✭✭
    Valaroz wrote: »
    Jag menade att ni är välkomna där också om ni vill samarbeta,vill inte ta medlemmar från er=)

    Sorry har haft fullt upp och glömde bort att svara. Det låter bra det :) Ni är faktiskt det andra svenska gillet som föreslagit sammarbete.
    Valaroz wrote: »
    Vad heter du på eso eller discord?

    Heter Nervani i ESO
    PC-EU/NA @Nervani (+17 other accounts)XB1-EU @Nervani4710instagram.com/nervanihq[The Lollipop Gang] - (PC-EU) Founder/Guildmaster[Crazy Elves] - (PC-EU) Founder[Casual Rascals] - (PC-EU, PC-NA, XBOX1-EU) Founder
  • Field
    Field
    Soul Shriven
    Hallå där och godkväll, är ni fortfarande aktiva? I så fall hade det vart trevligt att gå med så man kan börja tjöta lite svenska medans man lirar
    mvh Sam
  • Nervani
    Nervani
    ✭✭✭
    Field wrote: »
    Hallå där och godkväll, är ni fortfarande aktiva? I så fall hade det vart trevligt att gå med så man kan börja tjöta lite svenska medans man lirar
    mvh Sam

    Hallå :)
    Tyvärr ligger gillet lite på is för stunden pga att jag har mycket på jobbet samt leder ett annat stort engelsktalande gille.

    Jag kan hur som helst skicka en invite till dig om du vill. Kanske kan lite nytt blod väcka liv i dom som redan är med oss 😁
    Edited by Nervani on November 6, 2019 6:09AM
    PC-EU/NA @Nervani (+17 other accounts)XB1-EU @Nervani4710instagram.com/nervanihq[The Lollipop Gang] - (PC-EU) Founder/Guildmaster[Crazy Elves] - (PC-EU) Founder[Casual Rascals] - (PC-EU, PC-NA, XBOX1-EU) Founder
Sign In or Register to comment.