Maintenance for the week of March 25:
• [COMPLETE] Xbox: NA and EU megaservers for patch maintenance – March 26, 6:00AM EDT (10:00 UTC) - 12:00PM EDT (16:00 UTC)
• [COMPLETE] PlayStation®: NA and EU megaservers for patch maintenance – March 26, 6:00AM EDT (10:00 UTC) - 12:00PM EDT (16:00 UTC)
• ESO Store and Account System for maintenance – March 28, 9:00AM EDT (13:00 UTC) - 12:00PM EDT (16:00 UTC)

[PC-EU] Lowland Raiders rekruteert [Dutch PvE raiding guild]

poe
poe
✭✭✭
CkzBQdK.png

Over ons
Na heel lang binnen de Nederlandssprekende community in ESO actief te zijn geweest, hebben we gemerkt dat er een gat is voor een echte progressie guild binnen deze community. Zo kwamen we op het idee om het initiatief te nemen en dit op te zetten. We zijn een kleine progressie guild met als doel om de meest moeilijke trials in het spel te behalen en competitieve scores neer te zetten. Wij willen ook een guild zijn die nieuwe/onervaren spelers die echt geïnteresseerd zijn in raiding te helpen om beter te worden. Meeste van onze leden hebben alle Craglorn trials in HM gehaald. Een groot deel heeft ook al vHoF HM, vMoL HM, vAS+2 en vCR+3 gehaald.

Waar zijn we op zoek naar
Momenteel zijn we op zoek naar alle rollen (Tank/Healer/DD).

Algemene vereisten
• Ervaring met alle veteran Craglorn trials. Ervaring met vMoL, vHoF, vAS en vCR is een plus
• In staat om duidelijk in het Nederlands te communiceren
• Je hebt een microfoon en kan Discord en/of Teamspeak gebruiken
• Je hebt toegang tot alle trials (Craglorn en DLC)
• Een positieve houding tijdens het raiden en respect voor alle leden binnen en buiten de raids
• Je bent in staat om voor de duur van alle raids te blijven
• Je hebt een basis beheersing van de mechanics in het spel en de rol die je wilt spelen
• Je staat open om jezelf te verbeteren en bent bereid om serieuze raiding te doen, en niet enkel gaan voor de clears, achievement en/of skins

Rol afhankelijke vereisten
• Tanks: Kunnen goed in een teamverband spelen en hebben (bijna) alle bis (best in slot) sets, of bereid om die te farmen. Een goeie kennis van je class/rol en spel mechanics, buff/de-buff up-times en crowd control is een must.
• Healers: Kunnen goed in een team spelen en zijn in staat om naast het in leven houden van het team de uptimes van de buffs en de-buffs te garanderen. Je hebt bis gear of bent bereid om die te farmen.
• Damage Dealers: Je bent in staat om minstens 35k dps te doen op een 6 mil dummy. Drain, shards/orbs en major breach/fracture kan aangeboden worden. We kunnen je altijd advies geven om 35k te halen. Tijdens het raiden verwachten we een goeie single-target dps, maar ook een goeie survivability (in staat zijn om in leven te blijven).

Ben je geïnteresseerd en wil je ons joinen? Apply dan op onze website: https://lowlandraiders.shivtr.com/ Mocht je nog vragen hebben neem dan contact in game met: @poejesh of @Steenn

English version

Dutch progression guild is recruiting. We aim to clear the most difficult content and get competitive scores. The demands are that you can speak Dutch and have the bis sets (or willing to farm it) and as a dd can do 35k dps on a 6 mil dummy.
Edited by poe on September 13, 2018 6:19PM
  • poe
    poe
    ✭✭✭
    We hebben nog steeds een tank nodig en dds
  • poe
    poe
    ✭✭✭
    We hebben meer aanmeldingen nodig om een selectie te maken. Dus voel je vrij om te applyen op de website. (need moor applicants to make a selection. feel free to apply).
    Edited by poe on September 16, 2018 6:02PM
  • Riccory
    Riccory
    Soul Shriven
    Dus jullie zoeken alleen mensen met 10 jaar ervaring...lol
  • Tinus_92
    Tinus_92
    ✭✭✭
    Riccory wrote: »
    Dus jullie zoeken alleen mensen met 10 jaar ervaring...lol

    Er zijn wel degelijk veel Nederlandse spelers die op hoog niveau raiden, alleen veel van deze spelers raiden vaak al onder andere guilds in het engels. Probleem is daarmee dat de vele Nederlandse spelers breed verspreid zijn als het gaat om dit soort hardmode content. In het verleden (en inmiddels nu opnieuw) heb ik ook in Nederlandse trialguilds gezeten maar deze zijn na verloop van tijd uit elkaar gevallen omdat veel van de desbetreffende spelers dat als 'erbij' deden naast hun core-groups in engelstalige guilds, welke dan vaak de hogere prioritijd hebben.
    Edited by Tinus_92 on September 17, 2018 2:08PM
    Ingame ID: @Suni_92
  • poe
    poe
    ✭✭✭
    Riccory wrote: »
    Dus jullie zoeken alleen mensen met 10 jaar ervaring...lol

    Absoluut niet :D. We vragen alleen enige ervaring en een haalbare dps. Het is niet de bedoeling dat alleen mensen die keihard trials hebben gedaan ons joinen. Ook mensen die graag het willen leren zijn welkom, maar ze moeten dan wel (zie eisen) aan een aantal voorwaarden voldoen. Die zijn allemaal goed te behalen en als je niet zeker weet hoe (hoe je bijvoorbeeld 35k dps haalt of welke sets bis zijn) kun je ons altijd vragen.
  • Riccory
    Riccory
    Soul Shriven
    Mijn main is een Templar Healer (CP 270)... sorry damage is niet mijn main ding als een healer.
    Ik heb sommig trail gedaan ook in Vet-mode. Maar speel pas 2 maanden en zoek meer uitdaging.
  • poe
    poe
    ✭✭✭
    Helemaal goed. je kan op de website applyen :).
    Edited by poe on September 17, 2018 4:53PM
  • poe
    poe
    ✭✭✭
    vergeet niet te applyen. we kunnen nog altijd groeien
    Edited by poe on September 30, 2018 1:17PM
  • emiel403
    emiel403
    Soul Shriven
    Weet iemand of er ook een NL Xbox Guild is?

    Ben opzoek naar een Nl sprekende Guild.
  • Elvinca
    Elvinca
    Kan ik ook joinen als ik nog niet Max Level ben ?
    Heb het spel lang niet gespeeld en ben dus opnieuw begonnen met het bouwen van een warden tank. Ben nog in de leer.
    Heb het spel veel gespeeld bij launch maar verloor mijn interesse maar door alle nieuw mogelijkheden ben ik al een tijdje al aan het verlangen naar het spel. Special nieuw laptop voor gekocht. Nu vol gas aan het levelen, maar nog veel leren. Ben op zoek naar een gezellige en hulpvaardige community liefst in NL.

    Met vriendelijke groet,
    Elvinca!!!!
  • partyhead
    partyhead
    ✭✭
    Elvinca wrote: »
    Kan ik ook joinen als ik nog niet Max Level ben ?
    Heb het spel lang niet gespeeld en ben dus opnieuw begonnen met het bouwen van een warden tank. Ben nog in de leer.
    Heb het spel veel gespeeld bij launch maar verloor mijn interesse maar door alle nieuw mogelijkheden ben ik al een tijdje al aan het verlangen naar het spel. Special nieuw laptop voor gekocht. Nu vol gas aan het levelen, maar nog veel leren. Ben op zoek naar een gezellige en hulpvaardige community liefst in NL.

    Met vriendelijke groet,
    Elvinca!!!!

    Deze guild bestaat al heel lang niet meer maar als je je @ naam achter laat willen ze je vast wel uitnodigen tot een van de andere nederlands talige guilds
Sign In or Register to comment.