Maintenance for the week of March 25:
• [COMPLETE] ESO Store and Account System for maintenance – March 28, 9:00AM EDT (13:00 UTC) - 12:00PM EDT (16:00 UTC)

Looking for active Dutch guild!

CuddleKitty
CuddleKitty
Soul Shriven
Hee, ik en mijn vriend zijn opzoek naar een actieve Nederlandstalige guild. Ik heb al een tijdje gezocht en mensen toegevoegd met een guild, maar het lijkt erop dat ze gestopt zijn. In een paar guilds die ik eerder had gevonden wordt weinig in gepraat of veranderd naar een Internationale guild.
Aangezien cross alliance dungeon runs mogelijk gaat worden bij de volgende uitbreiding denk ik niet dat het erg veel uitmaakt, maar we zijn van Ebonheart Pact.

Ik hoop dat er nog een actieve NL guild bestaat, waar gezellig in gepraat wordt :3
  • Kukesh
    Kukesh
    ✭✭✭
    Hi CuddleKitty,

    Hier een zeer actieve NL Gilde :-)
    Ik heb je in-game een uitnodiging gestuurd...
    (check notifications).

    Voor meer informatie kijk naar onze Discussion Tread.
    Uiteraard zou ik het leuk vinden om je in het gilde te zien.

    Groet,
    De Raaf

    PS wil je vriend ook uitnodigen, wat is zijn accountnaam?

  • CuddleKitty
    CuddleKitty
    Soul Shriven
    Ik zit nu in de guild van Mystics om te kijken of een guild bevalt met half om half Nederlands en Engels.
    Ondertussen sta ik wel nog open voor een actieve en gezellige guild die 100% Nederlandstalig is, mocht die er nog zijn ^_^
  • LWRens
    LWRens
    Ook ik zoek nog een guild
  • Kukesh
    Kukesh
    ✭✭✭
    Terug in de tijd :)

    @LWRens: check onze info/website en als je interesse hebt, meld je gewoon aan...
  • Eweroun
    Eweroun
    ✭✭✭✭
    Hee, ik en mijn vriend zijn opzoek naar een actieve Nederlandstalige guild. Ik heb al een tijdje gezocht en mensen toegevoegd met een guild, maar het lijkt erop dat ze gestopt zijn. In een paar guilds die ik eerder had gevonden wordt weinig in gepraat of veranderd naar een Internationale guild.
    Aangezien cross alliance dungeon runs mogelijk gaat worden bij de volgende uitbreiding denk ik niet dat het erg veel uitmaakt, maar we zijn van Ebonheart Pact.

    LWRens wrote: »
    Ook ik zoek nog een guild




    Ik hoop dat er nog een actieve NL guild bestaat, waar gezellig in gepraat wordt :3

    Ik zou zeggen Legends of the benelux.
    Je mag me steeds in game whisperen voor een invite, maar misschien ben je er intussen al zelf op uitgekomen.
    100% Nederlands met Nederlanders en Belgen. Enkel open voor nederlandstaligen trouwens.
    Edited by Eweroun on May 31, 2016 8:59AM
    |Lunar Lattice - Guildmaster / Fullmoon group raidlead|
    |Potato Knights - former core member|
    |former dd-"The Phoenix Reborn", former raidlead "Omnia Vincit /Playdead"|

    clears: vCrag HM - vMoL HM - vHoF HM - vAS HM (+2) - vCR+3 - vSS HM
Sign In or Register to comment.