Maintenance for the week of December 23:
· [COMPLETE] NA megaservers for maintenance – December 23, 4:00AM EST (9:00 UTC) - 9:00AM EST (14:00 UTC)
· [COMPLETE] EU megaservers for maintenance – December 23, 9:00 UTC (4:00AM EST) - 14:00 UTC (9:00AM EST)

Starting a Scandinavian Guild,Looking for members Ebonheart Pact

Snowstrider
Snowstrider
✭✭✭✭✭
Hello everyone! I am looking for scandinavian players of the ebonheart pact,I thought it would be nice to have some friends on eso,especially people speaking your language and simmilar languages,I am swedish but the guild i am planning to create welcomes all Norwegians,Danes and swedes. or jsut speakers of those languages.

at the moment the goal is to just find players,When we have enough people we will start to discuss the future of the guild,Activities,events and so on.
i am a veteran rank 12 tank player and i can help you gladly with pretty much anything,Just ask,It just starting to get lonely on ESO for me and i really hope i can find some scandinavian ebonheart players out there.

The name is still up for discussion,if you have any suggestions for names and such just tell me.

We just need members. Contact me here and i send you a friend request on xbox.

SKÅL!
Edited by Snowstrider on July 11, 2015 1:34PM
  • hrafneplegaard
    hrafneplegaard
    Soul Shriven
    Hei! Jeg er interesert i et skandinavisk guild. Jeg er Engelsk men jeg bor i Norge. Kanskje me kan snakkes mer om det i spillet. Mitt navn på xbox er Hr4fN88 =)

Vi snakkes!
  • Snowstrider
    Snowstrider
    ✭✭✭✭✭
    Hei! Jeg er interesert i et skandinavisk guild. Jeg er Engelsk men jeg bor i Norge. Kanskje me kan snakkes mer om det i spillet. Mitt navn på xbox er Hr4fN88 =)

Vi snakkes!

Gött! Jag har några kompisar som har eso men är ej aktive,Ska inv dom till nya guilden med,Säg till alla skandinaver eller skandinav talande att dom kan joina guilden,

Kom ihåg att nu ibörjan handlar allt om att hitta medlemmar, Så vi har inte direkt startat något ännu.,Men vi planerar att bli aktiva med massa events och grejer
  • zebbekellonn
    zebbekellonn
    Soul Shriven
    Jag är intresserad att av gå med, adda Zebbekellonn på live ;)
  • tewni
    tewni
    Soul Shriven
    Tjena, joinar gärna. GT: SrimpSiis
  • NewbieKenobi
    NewbieKenobi
    ✭✭
    Hej, rekryterar ni fortfarande folk? Vilken alliance tillhör ni?
    Xbox One | EU | SWE

"- People say you are what you eat, but I don't remember eating a f*****g legend."

Join our all swedish cross alliance guild Det Svenska Lejonet, we are always looking for more active swedish players! Join us for Pledges, Dungeons, Trials and more!

Sign In or Register to comment.