Update 44 is now available for testing on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/categories/pts

[Asgaard] Dansk Guild (Danish guild)

Staal
Staal
✭✭
Hej allesammen

Vi er en lille gruppe af folk fra Danmark som syntes det kunne være sjovt at mødes op med andre danskere på PS4.
Vi har en guild kørende med members imellem 20-50 på nuværende tidspunkt, og vi ville gerne have nogle flere spillere til dungeon runs, pvp mm.

Så smid en besked, eller find en af os i spillet eller på PS4

Tags

StaalDK
briskpla
crazyreaper-dk
  • Staal
    Staal
    ✭✭
    Jeg glemte da lige at tilføje

    Vi spiller på Ebonheart Pact ;)
  • Staal
    Staal
    ✭✭
    Har nu fået nogle flere members, og har stadig en masse plads :)
  • Staal
    Staal
    ✭✭
    oppe på omkring 15 medlemmer nu.

    Der bliver kørt en del PvP og Veteran Dungeons er begyndt :)
  • wickedshrimp
    wickedshrimp
    Soul Shriven
    Har sendt jer en friend-inv - lyder godt med en dansk guild ;)
  • kustna
    kustna
    Soul Shriven
    Vil høre om jeg må joine selvom jeg kun lige er begyndt på eso? der vil jo så gå lidt inden jeg når op på vet og kan begynde at lave runs med jer. :smile:
  • pblach18b16_ESO
    pblach18b16_ESO
    Soul Shriven
    Så for satan!

    Vi er ca. 35 gæve danske gutter i eget EP guild, med erfarne spillere fra pc også. STOR succes i PvP, PvE og crafting. Forum side og hele fejemøget :)
    Vi vil meget gerne tage imod hele bundet hvis i kunne være interesseret i en sammenlægning af en slags? :)

  • kustna
    kustna
    Soul Shriven
    Så for satan!

    Vi er ca. 35 gæve danske gutter i eget EP guild, med erfarne spillere fra pc også. STOR succes i PvP, PvE og crafting. Forum side og hele fejemøget :)
    Vi vil meget gerne tage imod hele bundet hvis i kunne være interesseret i en sammenlægning af en slags? :)
    Mulighed for at joine selvom jeg kun er på vej op? psn: kustna
  • Smits_poulsen
    Smits_poulsen
    Soul Shriven
    Smid lige en invitation til smits_poulsen eller skinken. Eller giv en heads up hvis man skal udfylde en aplication et sted (:
Sign In or Register to comment.