The Gold Road Chapter – which includes the Scribing system – and Update 42 is now available to test on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/656454/

Ebonheart guild Legion Of Lions zoekt actieve Nederlandstalige leden

Pvt-Property-NL-
Beste Eso spelers,

Guild Legion of Lions zoekt actieve Nederlandstalige leden. Wij zijn deze Guild vanuit een vorige spelersgroep gestart en willen deze graag uitbreiden met nieuwe leden. We hebben hiervoor nog nooit ESO gespeeld en voor ons is dit een grote ontdekkingsreis die we graag willen delen met anderen.

Activiteit, behulpzaamheid, respect voor elkaar zijn zaken die wij erg belangrijk vinden. Of je ervaring hebt met ESO maakt niet uit.

Mocht je interesse hebben stuur me gerust een bericht of laat hier je naam achter. Ook als er nog vragen of onduidelijkheden zijn hoor Ik dat natuurlijk graag.

Groet,

Pvt-Property-NL-
  • NoobOnDuty
    NoobOnDuty
    Soul Shriven
    Indien er een TS is met veel sociaal activiteit wens ik graag jullie guild te joinen ben zelf 21 jaar
    IG een mage healer.

    IG Naam: NoobOnDuty
  • Pvt-Property-NL-
    Hallo NoobOnDuty,

    Ik zal je vanavond toevoegen aan de Guild, wij vertoeven voornamelijk in de Voice Chat.

    Dan kun je zelf beoordelen of de sociale activiteit voor jou voldoende is.

    Let wel we zijn pas begonnen als Guild dus verwacht geen Chat van 100 man.

    Groet

    Pvt-Property-NL-
  • Pvt-Property-NL-
    Wat is je psn? Wat je IG naam pakt hij niet
  • inmoriam
    inmoriam
    Soul Shriven
    Hey, ik ben nieuw op ESO:TU.. en ben op zoek naar een guild waarmee ik mijn tijd kan doden. Elke keer alleen spelen is ook zo wat.

    Ben benieuwd naar jullie guild.
  • Luedar
    Luedar
    Soul Shriven
    Je mag mij ook wel toevoegen. Luedar is mijn psn.
  • Pvt-Property-NL-
    Wat is je psn immoriam?
  • xDannyNLx
    xDannyNLx
    Soul Shriven
    Heee, ik ben nieuw bij TESO en zoek een guild en zou hier willen joinen als dat kan.
    Me in game name is Dutch inferno, psn is DannyH0610

Sign In or Register to comment.