Ravens of Midgaard Dansk PVE / PVP guild

Panzerkin
Panzerkin
Soul Shriven
Dansk PVE Raid og PVP Guild 18+ (Ebonheart pact) med stor social del.

Vi er en Dansk guild med tidligere erfaring i PVE Raids og PVP. Vores Raid ledere har stor erfaring fra tidligere MMO spil som fx World of Warcraft (unspoken og Laugh and a’ half begge to på Silvermoon).

Vi søger medlemmer som har lyst og/eller erfaring til Raids/PVP og social hygge (det ene udelukker ikke det andet). Vi har få krav til medlemskab, men der er et par stykker.


1. Vi forventer at man opfører sig voksent og modent (dont be an ***) , både indenfor guilden og udenfor, ellers kan det betyde Gkick ved gentagne tilfælde. Husk du repræsentere hele guilden.
2. For at komme ind i guilden skal man være 18+ år,være aktiv både i ESO og på guildens TS3 server og ikke mindst kunne tale dansk.
3. Ingen Flaming, bithcing, harasing. you get the picture!
4. Behandl dine medspillere som din familie. hvem ved, det kan være det ender på den måde!
5. Respekter hinanden. Han siger dit, du siger dat. Man kan godt lade det ligge ved det.
6. Hvis du har en lille raider i maven begynder vi at sætte kravene op om performance, tilstedeværelse, gear og consumables.

Vi kan tilbyde:

En Aktiv Guild
Teamspeak server
Guild Forum
Guild Bank (gratis items)
Dungen Party's
PVE/PVP
Hjælp til spillet
Guides
Social Dansk Hygge
Guild Store (auktionshus)
Vores PVP side er Ebonheart Pact (Bloodthorn)

2 faste Craglorn/Vet dungeon aften Onsdag / Søndag kl 20.00 indtil vi er nok V12 til et raid team

Og en masse mere :-)

kom gerne på vores TS til en snak server ip “server03.tsserver.dk:10004”
Ansøgning sendes på http://ravensofmidgaard.guildlaunch.com/ eller skriv til @Rhungner @Panzerkin ingame

Med venlig hilsen
Officererne i Ravens of Midgaard

Edited by Panzerkin on August 29, 2014 3:21PM
  • Panzerkin
    Panzerkin
    Soul Shriven
    så rundede Guilden de 50 medlemmer i alle levs.

    vi har daglige ture både i Instance, grupper af folk som laver quest sammen eller som kan lige at klaske folk i Cyrodill :-)

    hvis det er noget som også kunne have din interesse så kom på vores ts til en snak eller fang mig in-game på @Panzerkin

    Edited by Panzerkin on April 9, 2014 9:13PM
    Options
  • Rhungner
    Rhungner
    så kom vi op på 70 medlemmer og der er stadig paldser til dig hvis du er intereseret.

    @Rhungner Guild founder
    Options
  • nlpjeruprwb17_ESO
    Hej :)
    jeg leder efter et sted hvor jeg kan finde en fast gruppe at spille med. jeg har en templar på lvl. 48, men er villig til at starte en ny figur hvis nogen er interesseret i at vokse sammen.
    Jeg søger dette fordi jeg er lidt træt af de tilfældige grupper jeg kommer ind i når jeg er på farten. Mest fordi det hele skal gå så hurtigt at jeg har svært ved at følge trop fordi jeg gerne vil stoppe og lytte til hvad quest givere siger og jeg er lidt af en samler(crafter), så jeg kigger som regel også i alt - hvis det er muligt :blush: ( hvilket det sjældent er når jeg er i en tilfældig gruppe fordi jeg jo ikke pludselig kan lade andre hænge uden healing blot fordi jeg er nysgerrig anlagt).
    - Jeg forstiller mig at hvis man/jeg skal kunne klare sig i PVP og end game vil det være smart at gruppen er sammentømret og man hver især kender sin og hinandens "plads" og hvad/hvornår/hvordan man skal reagere i en kamp.
    - Jeg må også hellere indrømme at det er mit første MMO og at jeg ikke har haft så travlt med at komme til "end game" fordi jeg ikke rigtig ved hvad det indebærer.
    - jeg er 53 år og arbejder, men bruger meget tid på at spille i fritden.
    - Lad mig vide om jeg er materiale for Jeres guild så jeg ved om jeg skal sende en ansøgning.
    - mvh SanneDK
    Options
Sign In or Register to comment.