The PlayStation® Network service interruption has been resolved. Thank you for your patience!
Maintenance for the week of February 25:
• PC/Mac: NA and EU megaservers for patch maintenance – February 25, 3:00AM EST (08:00 UTC) - 10:00AM EST (15:00 UTC)
• Xbox One: NA megaserver for maintenance– February 27, 4:00AM EST (09:00 UTC) - 12:00PM EST (17:00 UTC)
• Xbox One: EU megaserver for maintenance – February 27, 4:00AM EST (09:00 UTC) - 7:00AM EST (12:00 UTC)
• PlayStation®4: NA and EU megaservers for maintenance– February 27, 4:00AM EST (9:00 UTC) - 7:00AM EST (12:00 UTC)
The Wrathstone DLC Game Pack and Update 21 base game patch are now available to test on the PTS! Read the full patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/454456/

[EU] Het Vreemdelingen Legioen zoekt nieuwe leden!

Aelendil
Aelendil
✭✭
All text is written in dutch since we only recruit those who speak this language.

Het Vreemdelingen Legioen is op zoek naar nieuwe leden!
We zijn een gezellige sociale NL/BE guild van +/- 100 leden met wekelijkse activiteiten, zoals pve events.
We hebben een guild bank, guild store, en een discord server.
Server: EU
Guild: Het Vreemdelingen Legioen
Account Name: @arieblom
Characters: Aelendil Lv50 Nightblade, Temael Lv50 Templar, Sorcael Lv50 Sorcerer, Wardael Lv50 Warden

• XTC2310
    XTC2310
    Soul Shriven
    Ik probeerde je te bereiken op de EU [PC/Mac] server en krijg een melding dat de gebruiker @arieblom niet geldig is.
    Edited by XTC2310 on October 15, 2018 12:55PM
    account (PC/Mac EU server): @CoolHydrate
  • Merlin13KAGL
    Merlin13KAGL
    ✭✭✭✭✭
    ✭✭✭✭
    Buiten beschouwing laten
    Edited by Merlin13KAGL on October 15, 2018 1:37PM
    Just because you don't like the way something is doesn't necessarily make it wrong...

Earn it.
    I am neither warm, nor fuzzy...
    Probably has checkbox on Customer Service profile that say High Aggro, 99% immunity to BS
  • Aelendil
    Aelendil
    ✭✭
    Laat anders je @naam hier achter dan voeg ik hem toe.
    Characters: Aelendil Lv50 Nightblade, Temael Lv50 Templar, Sorcael Lv50 Sorcerer, Wardael Lv50 Warden

• Aelendil
    Aelendil
    ✭✭
    We zoeken ook leden voor de normal trial runs.

• Ditchwater
    Ditchwater
    Soul Shriven
    Hi ik ben een newbee in eso heb meerdere low chars om te testen en 1 char van lvl 23 en zoek eigenlijk een nederlandse guild. is er een plaats voor een padawan zoals ik ?:P

Alvast bedankt,
    @Ditchwater
  • Aelendil
    Aelendil
    ✭✭
    Altijd :)

Sign In or Register to comment.