The issue is resolved, and the North American PC/Mac megaserver is now available. Thank you for your patience!
Maintenance for the week of April 15:
• [IN PROGRESS] ESO Store and Account System for maintenance – April 16, 8:00AM EDT (12:00 UTC) - 12:00PM EDT (16:00 UTC)

Söker medlemmar till ett svenskt community/guild i mindre skala!

BluesDriv3r
BluesDriv3r
Soul Shriven
Hejsan Hej!
Jag har nyss börjar lira eso igen och vill samla lite trevliga människor att hänga in game med därför försöker jag starta upp ett litet community!
Eso för mig är ett sätt att bara kunna koppla av och inte tänka på alla vardagsbestyr, har 2 barn, heltidsjobb, och ett band som går i första hand och
därför kommer inte guildet va något som helst inriktat på progression eller liknande!
Se det mer som en samlingsplats för trevliga personer som gillar att lira spel och prata lite strunt ibland!
Guildet heter "Empyrean Covenant" och den som vill kan messa @BluesDriv3r
Guildet är dock inte helt utan vissa förhållningsregler (sunt förnuft) =)

* Vi vill ha en trevlig och tillmötesgående attityd
* Konton som inte vart online på 3mån plockas bort, vill ju ändå att guildet ska kännas något levande =)
* Respektera varandra och ha förståelse
* Vi spelar för att det är kul och inte för att det är ett måste =)

MVH Danne
Edited by BluesDriv3r on June 16, 2018 12:26AM
  • MrsNHP
    MrsNHP
    Soul Shriven
    Jag har messat!
  • Nervani
    Nervani
    ✭✭✭
    Har tyvärr ingen ledig guildslot för stunden men adda mig gärna som vän :)@Nervani

    Edit. Ash vafan jag messar ingame senare efter jobbet. Kanske har jag en guild jag kan hoppa
    Edited by Nervani on June 15, 2018 4:05AM
    PC-EU/NA @Nervani (+17 other accounts)XB1-EU @Nervani4710instagram.com/nervanihq[The Lollipop Gang] - (PC-EU) Founder/Guildmaster[Crazy Elves] - (PC-EU) Founder[Casual Rascals] - (PC-EU, PC-NA, XBOX1-EU) Founder
  • Zunkis
    Zunkis
    ✭✭
    hej poka mig om ni vill samköra lite vettrials =) vi är några svenskari min guild =)@zunkis =)
Sign In or Register to comment.