Looking for Dutch (NL) guild

EMeurs86
EMeurs86
Soul Shriven
Hallo,

Sinds een week ben ik opnieuw begonnen met eso maar nu op de ps4.
Jaren terug op de pc gespeeld in de beta en de maanden direct daarna. Lid geweest van Dutch Lions Pact en zat ongeveer rond level 40 destijds.

Momenteel is m'n Alliance Daggerfall maar mocht het nodig zijn dan kan ik overstappen.
Ik zoek zowel een groep voor pve en pvp.
Kan alleen niet altijd via voice praten vanwege de kleine thuis en ben voornamelijk in de ochtend online.

Rol: Templar (restoration en Dawn's Wrath)
ingame naam: Finnyl
Psn: Stormivan
Edited by EMeurs86 on May 12, 2017 8:37AM
  • scorrtty
    scorrtty
    Ik zoek zelf ook een NL guild aangezien ik weer ga spelen (ben nog wel vrij onbekend met dit spel) zodra morrowind uitkomt.
  • sebas-1209b16_ESO
    sebas-1209b16_ESO
    Soul Shriven
    hallo

mijn naam is sebastiaan en zoek nl leden voor mijn guild starkeepers vanguard

het is een AD guild maar ik doe niet zo moelijk daar over
    ik zit nog met 1 andere persoon in de guild maar dat is mijn zus maar ik zoek nog meer mensen voor de guild
    ik ben vooral in de avond online
    ik hoor het of je er bij wilt zijn
    vriendelijke groet sebastiaan

psn sebasrex
    ign sebastiaan starkeeper
  • scorrtty
    scorrtty
    ja lijkt me leuk om met jullie te spelen. Ik begin wss wanneer ik morrowind heb.

Verder schaf ik een kabeltje aan om me headset op de ps4 te kunnen gebruiken hoewel ik meestal niet spraakzaam ben.:$

Ik heb ook niet echt meer controllers aangeraakt sinds de ps2 dus ik zoek mensen om eerst makkelijke dingen te doen in ESO.

Mijn psn is scorrtty

• Quickey
    Quickey
    Ik zoek een goede nederlands guild
    ik ben niet echt PvP player, geniet ervan om PvE te doen en samen in groep te verkennen en dungeons te doen
    ben wel niet dagelijks online, meestal de weekends

als ik aanmerking kom voor de guild, stuur me gerust een invite

PSN: mika8276
    Edited by Quickey on June 6, 2017 8:57AM
  • nihirisutou
    nihirisutou
    ✭✭✭
    Mochten er nog mensen zijn die willen spelen, mijn PSN is Nihirisutou. Ik zoek ook nog een guild! :)
    [PS4/EU]

PSN: Nihirisutou

CP: 650+

FOR THE DOMINION!!
Sign In or Register to comment.