The Gold Road Chapter – which includes the Scribing system – and Update 42 is now available to test on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/656454/
Maintenance for the week of April 22:
• PC/Mac: NA and EU megaservers for patch maintenance – April 22, 4:00AM EDT (08:00 UTC) - 9:00AM EDT (13:00 UTC)
• Xbox: NA and EU megaservers for patch maintenance – April 24, 6:00AM EDT (10:00 UTC) - 12:00PM EDT (16:00 UTC)
• PlayStation®: NA and EU megaservers for patch maintenance – April 24, 6:00AM EDT (10:00 UTC) - 12:00PM EDT (16:00 UTC)

[The Wasted Pinguïns] Recruitment for Daggerfall Covenant - DUTCH guild - NEDERLANDS

DrenaNL
DrenaNL
Soul Shriven
The Wasted Pinguïns is a Dutch speaking guild, so will continue in Dutch.

Hallo allemaal.

Spreek je Nederlands? Mis jij ook af en toe een goede groep om ergens mee naar toe te gaan? Of zoek je gewoon wat gezellige (licht gestoorde) mensen om slap mee te ouwehoeren? Of misschien heb je simpelweg geen idee waar je anders heen moet? Lees dan door.

Wij zijn The Wasted Pinguïns. Vriendengilde.
Aangezien we nu allemaal wat hoger level worden, willen wij uiteraard ook wat meer richting end-game gaan. Hiermee bedoel ik voor het moment levelen naar VR16 door middel van (Veteran) Dungeons, questen en archievements behalen. Uiteindelijk gaan we ons op max level focussen op Trials, Veteran Dungeons en PvP.

We hebben een concept voor een website die online gaat indien we genoeg mensen rekruteren. We zijn erg makkelijk en stellen geen eisen. Het enige wat we niet tolereren in de (voice)chat is racisme, opzettelijk iemand vernederen of vloeken met ziektes e.d..

Als je geïnteresseerd bent om ook een bezopen Pinguïn te worden, geef dan in je reply je PSN naam door zodat wij je een invite kunnen sturen.

Drena The Drunk
Drena The Drunk
Deticated Templar Healer
  • thoDh
    thoDh
    Soul Shriven
    Psn: tho_dh
  • DrenaNL
    DrenaNL
    Soul Shriven
    Heb de invite gestuurd!

    Er zijn nog twee mensen die waarschijnlijk bij ons komen.

    Blijven aanmelden mensen. We maken er een gezellig maar goed clubje van!
    Drena The Drunk
    Deticated Templar Healer
  • GDBruyn
    GDBruyn
    Soul Shriven
    PSN: GDBruyn (ben wel nog bezig aan het levelen. maar heb wel interesse.)
  • DrenaNL
    DrenaNL
    Soul Shriven
    Heel mooi!
    Vanavond zal ik je gelijk een invite sturen. Welkom!

    En wij moeten ook nog levelen hoor. Gaat alleen steeds wat gezelliger worden op deze manier.
    Drena The Drunk
    Deticated Templar Healer
  • Martindk1982
    Martindk1982
    Soul Shriven
    Ik zou ook graag joinen: MartinDeK1982
  • DrenaNL
    DrenaNL
    Soul Shriven
    Nog meer Nederlands sprekende mensen geïnteresseerd om bij ons te komen? Des te meer mensen des te meer gezelligheid, toch?
    Drena The Drunk
    Deticated Templar Healer
  • Dylanlucas
    Dylanlucas
    ✭✭✭
    Ik zit nu aan de ebonheart pact maar wil indien genoeg members in jullie guild wel een DC character maken.
    Mijn psn is malos1979

    Edited by Dylanlucas on October 26, 2015 2:22PM
    PSN: malos1979
    VR16 - Magicka DPS Templar - RETIRED

    VR16 - DK Firemage - RETIRED

    World First PS4 - VDSA, Hel Ra
    EU First PS4 - Sanctum Ophidia
  • DrenaNL
    DrenaNL
    Soul Shriven
    Bedankt voor je interesse!

    We zijn momenteel nog echt klein. We hopen wat meer mensen aan te trekken zodat we wat groter worden en zodat er eigenlijk altijd wel een clubje mensen online is waarmee je er samen er op uit kan. Momenteel is dat nog niet zo.

    Uiteraard ben je van harte welkom om bij ons te komen met een DC character. Zal je de invite zsm versturen!
    Drena The Drunk
    Deticated Templar Healer
  • Millennium1980
    Ik wil graag met jullie meedoen
    Psn Millennium1980
Sign In or Register to comment.