Maintenance for the week of November 25:
• PC/Mac: NA and EU megaservers for maintenance – November 25, 4:00AM EST (9:00 UTC) - 7:00AM EST (12:00 UTC)
• Xbox: NA and EU megaservers for maintenance – November 27, 6:00AM EST (11:00 UTC) - 9:00AM EST (14:00 UTC)
• PlayStation®: NA and EU megaservers for maintenance – November 27, 6:00AM EST (11:00 UTC) - 9:00AM EST (14:00 UTC)

[NL] Death Dealers (Ebonheart) zoekt mensen

shawtay
shawtay
Soul Shriven
Goedendag,

Ben jij opzoek naar een guild met gezelligheid en toekomstige events..
Momenteel zijn wij nog niet zo heel groot, Wij zoeken daarom mensen en willen graag uitbreiden met leuke actieve spelers.
Wij zijn eigenlijk altijd in de guild chat aan het praten, lijkt je dit leuk om met ons te praten en gezellig te gamen??
Het maakt niet uit welk level je bent, je komt er wel uiteindelijk worden wel allemaal lvl 50 toch???
Je hebt geen verplichtingen in onze guild, Leeftijd maakt niet uit we hebben jong en oud.

Wij zoeken alleen Nederlanders en Belgen.

Laat een berichtje achter als je interresse of voeg mij toe Gamertag toe: Darthh16

Mvg Officier van DD
Edited by shawtay on July 17, 2015 8:34PM
  • ChillTick
    ChillTick
    ✭✭
    :)
    Edited by ChillTick on September 2, 2020 12:06PM
  • VLAMMIG ELE B
    VLAMMIG ELE B
    Soul Shriven
    Darthh wij hebben ne andere guild ook belgishe guild mss kunnen we eens bespreken voor een alliance tussen de 2 guilds
    For the ebonheart!
  • NekoNL
    NekoNL
    Soul Shriven
    Hallo Darthh16,

Ik zou graag de guild willen joinen. Add me ingame op ESO met de gamertag @NekoNL.

Groeten,

Neko

• shawtay
    shawtay
    Soul Shriven
    Darthh wij hebben ne andere guild ook belgishe guild mss kunnen we eens bespreken voor een alliance tussen de 2 guilds

het is altijd mogelijk, wij beginnen aardig snel uit te breiden, als jullie intresse hebben kunnen jullie ons joinen.
  • VLAMMIG ELE B
    VLAMMIG ELE B
    Soul Shriven
    zou je eens party willen joinen darthh
    For the ebonheart!
  • shawtay
    shawtay
    Soul Shriven
    NekoNL wrote: »
    Hallo Darthh16,

Ik zou graag de guild willen joinen. Add me ingame op ESO met de gamertag @NekoNL.

Groeten,

Neko

Hey hallo ik heb geprobeerd u te inviten, maar hij kan uw account niet vinden.
    ik heb u daarom ook een vriendschapverzoek gestuurd via xbox.
    mocht dit niet lukken probeer dan even "Bor De Wolf 76" toe te voegen

mvg Darthh
  • roynba
    roynba
    Soul Shriven
    Beste,

Ik zou graag de guild willen joinen. Ben een lvl 14 orc Dragonknight. (Ben pas begonnen, maar speel wat uurtjes per dag). Ingame op Xbox is roynba op ESO Grand Destroyer.

Mijn leeftijd is 25 jaar.

Gr Roy
  • MadLax
    MadLax
    Dat is jammer zit in een anderen factie :(
    Edited by MadLax on September 12, 2015 1:45AM
Sign In or Register to comment.