Update 44 is now available for testing on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/categories/pts

SWE Daggerfall

Icybreeze
Icybreeze
Soul Shriven
Vi är ett gäng kompisar som startat en guild som i riktar sig på allt, ingen press, bara rent nöje.

Pma icybreeze- På psn för en invite!
  • Robin_Ekenberg
    Hur känner ni för nya spelare? för tillfället har jag spelet på nerladdning och är spelredo ikväll, ska såklart lära mig allt om hur spelet fungerar och så först, men joinar gärna er om ni vill ha en framtida tank/healer, inte bestämt mig för vilket av dem ännu.
  • Icybreeze
    Icybreeze
    Soul Shriven
    Alla är lika välkommen! Vi är själva inga proffs utan vi lär oss under spelets gång. Oavsett klass och ras så är du välkommen!
  • Robin_Ekenberg
    Icybreeze wrote: »
    Vi är ett gäng kompisar som startat en guild som i riktar sig på allt, ingen press, bara rent nöje.

    Pma icybreeze- På psn för en invite!

    vet inte om jag skickat pm till rätt person, annars adda mig psn är Robin_Ekenberg
  • MuskelMyran
    MuskelMyran
    Soul Shriven
    Tja grabbar får jag joina? Psn namn. Jw0496
  • Icybreeze
    Icybreeze
    Soul Shriven
    Skickar iväg en invite strax!
  • Zouls88
    Zouls88
    Soul Shriven
    Adda Zouls88
  • icarozz
    icarozz
    Soul Shriven
    Adda gärna

    PSN: Icaroz
  • Icybreeze
    Icybreeze
    Soul Shriven
    Lägger till om ca 20 min! :)
  • Lolimsopro
    Lirar på Aldmeri Dominion
    PSN: Lol-Im-So-Pro
    PS4 EU | Aldmeri Dominion
    Fire mage | Dark Elf | Veteran
    Master Crafter
  • Icybreeze
    Icybreeze
    Soul Shriven
    En i guilden har en alt där så du kan få en invite om du vill :) det är inte skrivet i sten att man måste köra i Daggerfall men dom flesta gör det
  • vedinc
    vedinc
    Alright all I'm a guild-master of a Daggerfall guild (Ezy Ryders 50+ members) and i'm wanting to add other Guildmasters to my friends list so when My Guild go into PVP we can group up with other Guilds from Daggerfall and dominate cyrodiil( I know not everyone is in to PVP that's fine ) if your interested add me on the psn : Vedinc
    Hope to see you on the battlefield
    Excuse me while I kiss the Sky
  • zergox
    zergox
    tjaa.
    psn: mr_myp

    kul med en svensk guild
  • Icybreeze
    Icybreeze
    Soul Shriven
    Ursäkta att jag inte sett! Lägger till genast!
Sign In or Register to comment.