The Gold Road Chapter – which includes the Scribing system – and Update 42 is now available to test on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/656454/

Eindbaas | 'ONLY DUTCH' GUILD!!!! Netherlands, Belgium. Liefst 18+

Krepox
Krepox
Hey,

Wij hebben onze clan van Destiny mee doorgepakt naar ESO, we hebben een stevig groepje dat wel wat kan gamen! Zoeken goede en gezellige gamers die met taalgenoten willen gamen! We zijn nog in de startfase, de hoogste is veteran 1, maar dat komt wel snel in orde! Wij willen GEEN massaguild worden, kwaliteit en vooral gezelligheid boven kwantiteit Als je interesse hebt, contact PSN: Farex .

Grts
  • Krepox
    Krepox
    Onze faction is trouwens Aldmeri Dominion, maar dat maakt niet zoveel uit, er maken er ook veel van ons nog wel mannetjes in andere facties.

    Grts
  • KamikazeTMX
    Hm jammer, ben van ebonheart pact. Hm wou altijd al in destiny in een clan zitten._._. Maarja wist niet echt waar ik heen moest. Bleh
  • Krepox
    Krepox
    Haha ken het gevoel, wij zijn elkaar toevallig tegengekomen! Zijn wel heel goed in PvP op Destiny! Hebben ms 14 keer Trials gedaan, 14 keer naar Mercury kunnen gaan en 10 keer echt Flawless! Trouwens, hoe ver zit je met je mannetje? Je kan eventueel toch nog eentje maken in de Aldmeri Dominion?

    Grts
  • KamikazeTMX
    Van destiny met pvp ben ik echt super slecht... krijg van dat spel sweethandjes.... het enigste spel dat dat veroorzaakt... in dit spel is me char net vet 1 geworden en ga ik nadat die het hoogste lv is bereikt een crafting poppepetje van maken zodat ik me andere poppetjes makkelijker ken upgraden met goeie gear. me main is nu wel goed met provisioning... 50 en wat blauwe en purple recipe´s. en heb al zelfs zomaar de yellow imperial motif gevonden.. en meteen geleerd. omdat ik nu maar 1 lv 4 poppetje bij de dominion heb zitten is omdat ik op de pc versie dat spel ook heb... ook al is me ouwe pc video card een paar weekies geleden gestorven.... me main char op pc zat dus bij de high elfs alliance dus vond ik het wel supa zaai om er 1ntje te maken alweer bij de zelfde faction, hehe.
  • Krepox
    Krepox
    Oh oke snap ik man! Geen probleem! :smile:
  • KamikazeTMX
    me download gaat echt super sloom.... andere updates gingen heel snel ook al waren ze 15 gig.... in iedergeval die naam die je hier ziet is ook me id naam op de ps4 dus dan weet je het
  • MisterReem
    Jammer dat jullie niet in Ebonheart zitten anders had ik graag gejoined. Succes!
    PSN: MisterReem
  • Krepox
    Krepox
    Je kan nog altijd joinen hoor, is geen ramp dat je nu niet in dezelfde faction zit!

    Grrs
  • masterchiev
    masterchiev
    Soul Shriven
    Voeg me toe: psn: M-own-nl

    Ebonheart faction
  • KamikazeTMX
    btw ik ben dus de guild geleaved.... vond het nietzo cool dat de guildmaster alles wegpakte om zijn craftings te verhogen had de meeste zooi kwa gear erin gegooid omdat het voor de spelers was om aan te trekken niet om de deconstructen... dan kon ik het netzo goed zelf doen.... sorry maar dan is er geen trust... dat is meteen een leave!
  • KamikazeTMX
    maar keb wel nog ff de food erin gedumpt die the gm wou hebben als laatste byebye :)
  • Krepox
    Krepox
    Deden ze er allemaal in omdat ze niks van craften deden, was lang niet allemaal van jou. Ze deden er alles in zodat ik mijn craften, enchanting etc kon levelen en dingen voor hun kon craften. Volgend mannetje ging iemand anders het doen. Maar goed, iedereen had je toch al op mute staan al heel de tijd, mag je nog blij zijn dat ik voor je opkwam. Veel plezier nog op ESO!
  • Krepox
    Krepox
    En als je wilt dat er iets specifiek moest gebeuren met iets moest je dat zeggen, noemt communicatie. Daar kan ESO nog wel aan werken, dat je ziet wie het gedropped heeft in de guild bank, krijg je niet zo van die peuterreacties zoals hierboven.
  • Pvt-Property-NL-
    Hallo Kamikaze,

    Als je wil mag je de Guild joinen waar ik officer ben genaamd Legion of Lions. We zitten bij de Ebonheard Pact.
    Guild bank bij ons is om iedereen te helpen, niet slechts 1 persoon.
    Als je meer informatie wenst stuur me gerust even een berichtje.

    Bovenstaande teksten als die van Krepox hoef je van mij niet te verwachten. Daar ben ik al een tijdje overheen gegroeid.

    Groet

    Pvt-Property-NL0

  • KamikazeTMX
    Hallo Kamikaze,

    Als je wil mag je de Guild joinen waar ik officer ben genaamd Legion of Lions. We zitten bij de Ebonheard Pact.
    Guild bank bij ons is om iedereen te helpen, niet slechts 1 persoon.
    Als je meer informatie wenst stuur me gerust even een berichtje.

    Bovenstaande teksten als die van Krepox hoef je van mij niet te verwachten. Daar ben ik al een tijdje overheen gegroeid.

    Groet

    Pvt-Property-NL0

    hehe word die niet pissed als die da ziet? anyways me voeding was kapot van me modem en computer door de rechtstreekse bliksem inslag hiero... wil wel joinen bij legion of lions. naam ingame is zelfde als hier in de forum heb je vast wel eens gezien. zit vol met stuff van de provisioning mats... :). thx
  • Dylanlucas
    Dylanlucas
    ✭✭✭
    Krepox wrote: »
    En als je wilt dat er iets specifiek moest gebeuren met iets moest je dat zeggen, noemt communicatie. Daar kan ESO nog wel aan werken, dat je ziet wie het gedropped heeft in de guild bank, krijg je niet zo van die peuterreacties zoals hierboven.

    Je kan dit ook zien door in de history van de guildbank te kijken.

    Misschien eerst even checken voordat je een statement maakt. Lijkt me ook geen prettig idee dat een guildmaster alles voor zijn eigen voordeel pakt.
    PSN: malos1979
    VR16 - Magicka DPS Templar - RETIRED

    VR16 - DK Firemage - RETIRED

    World First PS4 - VDSA, Hel Ra
    EU First PS4 - Sanctum Ophidia
  • KamikazeTMX
    hah legion of lions is a very goodie guild... veel beter dan deze guild dat ik ben geleaved :)
  • Krepox
    Krepox
    Haha, boeit ons nu echt letterlijk niks wat jij denkt kiddo!
  • ricky013
    ricky013
    heey add me maar als je wil psn:ricky013
  • Blackfirehawk
    Echt een mooi visite kaartje van de clan/guild
  • Dylanlucas
    Dylanlucas
    ✭✭✭
    Inderdaad, zou deze voor geen goud joinen
    PSN: malos1979
    VR16 - Magicka DPS Templar - RETIRED

    VR16 - DK Firemage - RETIRED

    World First PS4 - VDSA, Hel Ra
    EU First PS4 - Sanctum Ophidia
  • Krepox
    Krepox
    Lieve Dylan, aangezien je vorige reactie al zo overbodig en bekrompen was negeerde ik hem maar. Hoever ik weet kan je de history maar kijken tot op een bepaald moment, bij ons werd er enorm veel gestort en teruggetrokken.. Dus kan je lang niet alles zien, weet niet of dat ondertussen veranderd is. Daarbuiten zit iedereen nog altijd in de clan/guild die ee bij ons in gekomen is, de enigste waar iedereen een probleem met had en die op mute ging was Kamikaze. Irritant, door iedereen heen roepen, etc. Werd ook gewoon heel hard met zijn reacties gelachen, aangezien ik zo inactief was op dat moment op ESO dat ik nog niet eens 1/10 van de bank gehaald van wat de rest eraf gehaald heeft. Daarbuiten werken wij gewoon allemaal leuk samen, sommige doen enchanting sommige smithing etc en daar zijn afspraken rond gemaakt. Dat Kamikaze 95% van de tijd op mute stond is niet mijn schuld. Dat jij uit de reactie van een gefrustreerde puber gaat afleiden dat wij een 'onaangename' clan hebben is jou zaak, maar ik denk dat je wel wat beter te doen hebt in je leven dan hier nutteloze en overbodige reacties te plaatsen. Join lekker Kamikaze en Property hun clan dan, en blijf van dit topic weg. Soort zoekt soort, wij hebben er sinds die reacties nog een paar gezellige en degelijke gamers bijgekregen en daar dient dit topic voor. Niet om een pubercrisis op te lossen. Dank bij voorbaat! :)

    Veel plezier nog op ESO!
  • KamikazeTMX
    Krepox wrote: »
    Lieve Dylan, aangezien je vorige reactie al zo overbodig en bekrompen was negeerde ik hem maar. Hoever ik weet kan je de history maar kijken tot op een bepaald moment, bij ons werd er enorm veel gestort en teruggetrokken.. Dus kan je lang niet alles zien, weet niet of dat ondertussen veranderd is. Daarbuiten zit iedereen nog altijd in de clan/guild die ee bij ons in gekomen is, de enigste waar iedereen een probleem met had en die op mute ging was Kamikaze. Irritant, door iedereen heen roepen, etc. Werd ook gewoon heel hard met zijn reacties gelachen, aangezien ik zo inactief was op dat moment op ESO dat ik nog niet eens 1/10 van de bank gehaald van wat de rest eraf gehaald heeft. Daarbuiten werken wij gewoon allemaal leuk samen, sommige doen enchanting sommige smithing etc en daar zijn afspraken rond gemaakt. Dat Kamikaze 95% van de tijd op mute stond is niet mijn schuld. Dat jij uit de reactie van een gefrustreerde puber gaat afleiden dat wij een 'onaangename' clan hebben is jou zaak, maar ik denk dat je wel wat beter te doen hebt in je leven dan hier nutteloze en overbodige reacties te plaatsen. Join lekker Kamikaze en Property hun clan dan, en blijf van dit topic weg. Soort zoekt soort, wij hebben er sinds die reacties nog een paar gezellige en degelijke gamers bijgekregen en daar dient dit topic voor. Niet om een pubercrisis op te lossen. Dank bij voorbaat! :)

    Veel plezier nog op ESO!

    Ok nu moet ik ff wat zegge, je probeert het nu goed te praten... met onzin... Ik zat niet door de voice heen te roepen over anderen heen je probeert het met liegen goed te zetten. maar iedere keer dat jij er zo over praat met uitlachen van de persoon en op mute zetten zet je eigenlijk jezelf voor paal en kunnen andere meteen zien dat je geen goeie guild leider bent... als je dit ken snappen dan delete je deze hele topic en dan begin je overnieuw op deze forum zodat je niet je eigen woordjes ken besmetten met ***...

    Have a nice day :), en dat advies van degene die je als zwart schaap wil neerzetten.

    I always fight back...

  • Krepox
    Krepox
    Ja tuurlijk vind jij dat je dat niet deed.. Moet je eens uitleggen en vragen aan die mensen van de clan waarom je altijd op mute ging dan? :) Ik ben geen clanleider overigens, iedereen heeft evenveel zeggenschap. Maar goed, genoeg aandacht verspild aan een pubertje, ga jezelf ergens anders aanstellen.

    Groetjes
  • Dylanlucas
    Dylanlucas
    ✭✭✭
    Krepox wrote: »
    Lieve Dylan, aangezien je vorige reactie al zo overbodig en bekrompen was negeerde ik hem maar. Hoever ik weet kan je de history maar kijken tot op een bepaald moment, bij ons werd er enorm veel gestort en teruggetrokken.. Dus kan je lang niet alles zien, weet niet of dat ondertussen veranderd is. Daarbuiten zit iedereen nog altijd in de clan/guild die ee bij ons in gekomen is, de enigste waar iedereen een probleem met had en die op mute ging was Kamikaze. Irritant, door iedereen heen roepen, etc. Werd ook gewoon heel hard met zijn reacties gelachen, aangezien ik zo inactief was op dat moment op ESO dat ik nog niet eens 1/10 van de bank gehaald van wat de rest eraf gehaald heeft. Daarbuiten werken wij gewoon allemaal leuk samen, sommige doen enchanting sommige smithing etc en daar zijn afspraken rond gemaakt. Dat Kamikaze 95% van de tijd op mute stond is niet mijn schuld. Dat jij uit de reactie van een gefrustreerde puber gaat afleiden dat wij een 'onaangename' clan hebben is jou zaak, maar ik denk dat je wel wat beter te doen hebt in je leven dan hier nutteloze en overbodige reacties te plaatsen. Join lekker Kamikaze en Property hun clan dan, en blijf van dit topic weg. Soort zoekt soort, wij hebben er sinds die reacties nog een paar gezellige en degelijke gamers bijgekregen en daar dient dit topic voor. Niet om een pubercrisis op te lossen. Dank bij voorbaat! :)

    Veel plezier nog op ESO!

    Hahaha noem jij mij nou een "gefrustreerde puber" ? :smile:

    Ik heb mijn eigen VR12+ guild samen met nog 2 andere guildleaders.

    Check de leaderboards van tijd tot tijd je zal mijn naam daar vaak terug vinden.

    Succes met je guild.

    PSN: malos1979
    VR16 - Magicka DPS Templar - RETIRED

    VR16 - DK Firemage - RETIRED

    World First PS4 - VDSA, Hel Ra
    EU First PS4 - Sanctum Ophidia
  • Millennium1980
    Beste Allen ik wil ook graag aansluiten.

    Mijn psn is millennium1980
  • bjornborn
    bjornborn
    ✭✭
    psn = cutlerteam

    ;)
  • luzeone
    luzeone
    Soul Shriven
    Kan k ook een invite krijgen?
    PSN: luzeone
  • Angel1ne
    Angel1ne
    Hoe is deze guild tegenwoordig? Ik zat twee weken geleden in een nederlands/belgische guild, maar ben er uitgegooid zag ik. Normaal ben ik dagelijks online, maar door prive omstandigheden een week niet online geweest (auto ongeluk) en er kennelijk uitgegooid. Hoe zijn jullie hierin?
    Ps4 EU server AD VR 15
  • bjornborn
    bjornborn
    ✭✭
    Heb nog geen invite gekregen ? Werkt deze guild nog ?
Sign In or Register to comment.