Maintenance for the week of November 11:
• [COMPLETE] PC/Mac: NA and EU megaservers for patch maintenance – November 11, 4:00AM EST (9:00 UTC) - 9:00AM EST (14:00 UTC)
· Xbox: NA and EU megaservers for patch maintenance – November 13, 4:00AM EST (9:00 UTC) - 12:00PM EST (17:00 UTC)
• PlayStation®: NA and EU megaservers for patch maintenance – November 13, 4:00AM EST (9:00 UTC) - 12:00PM EST (17:00 UTC)

Below Sea Level/ Nederlands/ EbonPact

LaurenceP
LaurenceP
Soul Shriven
Hallo

Below Sea level is opzoek naar Nederlands spreken leden die aan de kant van de Ebonheart Pact spelen. We zijn momenteel ook bezig om een Guild website te bouwen. Wij willen uit eindelijk Pve en PvP gaan doe. Op het moment hebben wij nog geen eisen waar je aan moet voldoen om onze Guild te joinen al zouden wij het wel op prijs stellen als je in het bezit bent van een microfoon. Wil je meer informatie neem dan contact op met(PSNID)Bierkratt of (PSNID) DannyRuiter.

Groet,
BierKratt en Danny.

Guild Website:
www.the-elder-scrolls-online.eu

• Ulaidian
    Ulaidian
    ✭✭
    I remember when I lived in Callantsoog.. still one of the most surreal experiences in my life! :smiley: (Free Bump)
  • LaurenceP
    LaurenceP
    Soul Shriven
    Ulaidian wrote: »
    I remember when I lived in Callantsoog.. still one of the most surreal experiences in my life! :smiley: (Free Bump)

Are you Dutch? Or you just lived there for school or something?
  • KamikazeTMX
    Als die geen nederlands ken typen is die niet echt aan onze taal geslagen...
  • LaurenceP
    LaurenceP
    Soul Shriven
    Je weet het niet he, mischien typte hij wel engels omdat het forum engels talig is...
  • LaurenceP
    LaurenceP
    Soul Shriven
    Wij zoeken nog steeds leden :smile:
  • Jeren01
    Jeren01
    Soul Shriven
    Hey Gasten, ;p NLER hier. Zoek een leveling guild en altijd fijn om gewoon nederlands te lullen ;p.

Ben nu Level 45 dk imperial. 28 jaar oud door mn werk heb ik verschillende game tijden. Ben nu chief in een andere guild maar die is een.beetje aant dood gaan ;p

• Kurghaan
    Kurghaan
    Soul Shriven
    Lvl 23 Templar hier :) als jullie mij een inv willen sturen heel graag!
    In bezit van mic btw!
  • sasukeboy
    sasukeboy
    Soul Shriven
    Heb nog 2 guild spots vrij, je kan mij ook toevoegen, psn: sasukeboy999
    Heb nog een andere jonge die ik heb ontmoet in eso Die kan je ook toevoegen, psn: markglazenwasser
    Thanks

Ik speel meestal rond een uur of 21:00 tot wanneer ik zin heb on te stoppen. Allebei hebben we een mic en praten wel regelmatig.

• ShadyGamer
    Ik zit helaas niet onder sea niveau :)
  • LaurenceP
    LaurenceP
    Soul Shriven
    Ik heb wel jullie psn nodig om jullie toe te voegen :)
Sign In or Register to comment.