Update 44 is now available for testing on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/categories/pts

The Low Lands (dutch DC)

diknmuis
diknmuis
Wie zijn we?

Wij zijn een Nederlandstalige volwassen community die zich vooral focust op FUN hebben. Sociaal zijn en elkaar helpen, de game samen ervaren is wat wij willen bereiken. Daar de meesten onder ons ook een job en/of gezin hebben, kortom ook een echt leven, zijn we zeer casual gericht.

We spelen zowel PVE en PVP, geen RP al mag je natuurlijk je helemaal inleven in je rol, dit kan best leuk zijn in de guildchat. Onze factie is Daggerfall Convenant.

Ons motto is dan ook alles kan, niks moet.


Rules

Regels hebben we niet. We gaan er vanuit dat iedereen volwassen genoeg is om te weten dat je elkaar met respect moet behandelen. Vriendelijk zijn kost trouwens geen geld. Hou het ook proper in de chat. Als we vaststellen dat er mensen zijn die zich hier niet kunnen aanhouden, dan zullen er maatregels getroffen worden.

Join us
Wil je onze rangen vervoegen? Stuur dan in-game een bericht of via psn(met vermelding Low Lands) naar één van onze officers:

diknmuis, Goofke, HipThuglife, Lord_Shawn, Eppi_BE, Heer_Vonck

Of bezoek ons forum op playstationclan.be

Momenteel hebben we 30 members.

CU in Tamriel
  • diknmuis
    diknmuis
    ondertussen 40 members, join ons gerust, we zien n00bvriendelijk :D
  • Yaillen
    Yaillen
    Hoi Diknmuis,

    Ik ben wel benieuwd naar jullie guild ;)

    Grtz,

    PSN: Yaillen
  • diknmuis
    diknmuis
    hoi Yaillen, ik stuur u een invite
    ondertussen hebben we 50 leden en dus een guildstore
  • Yaillen
    Yaillen
    Goed bezig! Ik zal de uitnodiging z.s.m accepteren!
    Thanks!
  • kevto
    kevto
    Soul Shriven
    Ik had niet verwacht om een aantal Nederlanders tegen te komen op de forums van TESO. Zitten jullie ook voornamelijk in de guild voice chat rooms? Zo ja, hoe is de sfeer in de chat rooms? Worden nieuwe mensen dan ook niet buiten gesloten? (dat kom je nog wel eens tegen in guilds)

    Mijn PSN is onlinegamer499
    Edited by kevto on June 23, 2015 6:39PM
    onlinegamer499 PS4/EU
  • diknmuis
    diknmuis
    kevto wrote: »
    Ik had niet verwacht om een aantal Nederlanders tegen te komen op de forums van TESO. Zitten jullie ook voornamelijk in de guild voice chat rooms? Zo ja, hoe is de sfeer in de chat rooms? Worden nieuwe mensen dan ook niet buiten gesloten? (dat kom je nog wel eens tegen in guilds)

    Mijn PSN is onlinegamer499
    Ik zelf ben belg maar er zitten ook nederlanders bij ons zelfs 2 nieuwe sinds gisteren, er zitten altijd wel enkele mensen in de chat, de sfeer is goed en nieuwe mensen worden totaal niet uitgesloten.
    De opzet van een guild is om samen te spelen, sociaal te zijn en elkaar te helpen, wij proberen dit dan ook zoveel mogelijk te doen, ik zal u een invite sturen
  • kevto
    kevto
    Soul Shriven
    Dankje! Heb niks tegen Belgen hoor :smile: Woonde eerste om het weekend in België voor 2/3 jaar lang. Zal pas zaterdag online komen. Momenteel overnacht ik in Eindhoven voor school tot vrijdag.
    onlinegamer499 PS4/EU
  • diknmuis
    diknmuis
    ok ik stuur u morgen een invite, vandaag geraak ik niet meer online door sony's geknoei, hou er rekening mee dat je opnieuw 15.9 gig mag downloaden
  • KamikazeTMX
    ja die laatste 15gig gaat bij mij opeens niet meer met 30 min... keb daar problemen mee :(... eso online still sucks with everything they do.....
  • kevto
    kevto
    Soul Shriven
    Dat gaan ze niet menen. Door de treinen gister kon ik niet thuis komen en ben dus nu tot zondag ochtend bij mijn vriendin.
    onlinegamer499 PS4/EU
  • badzmarius
    Ik wil anders ook wel joinen
    Psn: badzmarius_be
  • MisterReem
    Jammer dat jullie niet in Ebonheart zitten anders had ik graag gejoined! Succes met jullie Guild.
    PSN: MisterReem
  • masterchiev
    masterchiev
    Soul Shriven
    Voeg me toe: psn: M-own-nl

    EbonheArt.
  • diknmuis
    diknmuis
    badzmarius wrote: »
    Ik wil anders ook wel joinen
    Psn: badzmarius_be
    ik zal u vandaag een invite sturen
    MisterReem wrote: »
    Jammer dat jullie niet in Ebonheart zitten anders had ik graag gejoined! Succes met jullie Guild.
    thx

    Voeg me toe: psn: M-own-nl

    EbonheArt.
    onze hoofdfactie is daggerfall covenant
    sommige mensen bij ons rollen wel een alt bij EP

  • JarlBobo91
    JarlBobo91
    Soul Shriven
    PSN JarlBobo91
    Daggerfall Convenant
  • Pvt-Property-NL-
    MisterReem wrote: »
    Jammer dat jullie niet in Ebonheart zitten anders had ik graag gejoined! Succes met jullie Guild.

    Hallo MisterReem,

    Ik ben zelf een officer bij Legion of Lions. Wij zijn een Ebonheard Guild.

    Je bent natuurlijk van harte welkom!

    Als je nog meer informatie wenst hoor ik dat natuurlijk graag.

    Groet Pvt-Property-NL-
  • KamikazeTMX
    ik ben eerst een char aan het upgraden in ebonheart maar maak een char voor elke factie... dus... kan wel joinen. hm als ik maar niet de dikke gear in de guildvault gooi en het word gebruikt om te deconstructen... want dan kan ik dat netzo goed zelf doen... zat bij een andere nl/belgie guild waar de gm dat deed, ben toen meteen geleaved. geeft geen trust he :). keb lv 50 provisioning en ben enchanting aan het upgraden en blacksmith. is vet 2 orc in factie ebonheart dus ennu ben tank dps melee.. niet echt dat dat uitmaakt maar kan wel wat voor de guild maken enzo... kwa drinks en food...
  • KamikazeTMX
    spulletjes voor provisioning neemt ongeveer rond de 48 slots in. gelukkig heb ik een inventory van 170... had meer gehad als ik niet steeds me skill points resette omdat ik er niet tevreden mee was.. of zeg maar van heavy naar ranged gaan en dan weer terug :)
  • BarTinho
    BarTinho
    Soul Shriven
    Beste,

    Kan ik er soms ook nog bij aub? :)

    PSN= BarTinho

    Grtn
    Bart uit Belgie!
  • diknmuis
    diknmuis
    BarTinho wrote: »
    Beste,

    Kan ik er soms ook nog bij aub? :)

    PSN= BarTinho

    Grtn
    Bart uit Belgie!
    tuurlijk, ben je daggerfall covenant?
    dan stuur ik je een invite

  • BarTinho
    BarTinho
    Soul Shriven
    Yip Daggerfall covenant! Invite ontvangen ;)
    Thanks!
    Edited by BarTinho on July 6, 2015 9:03PM
  • Dylanlucas
    Dylanlucas
    ✭✭✭
    Ah ook NL guilds hier, alleen jammer dat jullie DC zijn.

    EP 4 life ;)
    PSN: malos1979
    VR16 - Magicka DPS Templar - RETIRED

    VR16 - DK Firemage - RETIRED

    World First PS4 - VDSA, Hel Ra
    EU First PS4 - Sanctum Ophidia
  • diknmuis
    diknmuis
    Dylanlucas wrote: »
    Ah ook NL guilds hier, alleen jammer dat jullie DC zijn.

    EP DC 4 life ;)
    :smiley:

Sign In or Register to comment.