The Gold Road Chapter – which includes the Scribing system – and Update 42 is now available to test on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/656454/
Maintenance for the week of April 22:
• [COMPLETE] PC/Mac: NA and EU megaservers for patch maintenance – April 22, 4:00AM EDT (08:00 UTC) - 9:00AM EDT (13:00 UTC)
• Xbox: NA and EU megaservers for patch maintenance – April 24, 6:00AM EDT (10:00 UTC) - 12:00PM EDT (16:00 UTC)
• PlayStation®: NA and EU megaservers for patch maintenance – April 24, 6:00AM EDT (10:00 UTC) - 12:00PM EDT (16:00 UTC)

Blessed - Et helnorskt guild (A pure norwegian guild)

lasseb16_ESO4
This post is for norwegian players only, as such I hope everyone else forgive me for writing the rest in norwegian only.

---

Jeg har startet et guild, Blessed, på EU serveren, Aldmeri alliansen, men jeg tror ikke vi behøver å begrense oss til bare Aldmeri. Litt av poenget er å ha et guild der man kan snakke om ting, få hjelp (om ikke annet hint om hvordan ting gjøres/funker), osv.

Dette er ikke det guildet som vil vokse seg til 100+ medlemmer, dvs. det tror jeg ihvertfall ikke kommer til å skje.

Hvis du er norsk, voksen (i oppførsel, ikke nødvendigvis alder), så er du hjertelig velkommen i guildet.

Voice chat i guildet kommer til å være på norsk, og jeg kommer bare til å akseptere norske medlemmer.

Avhengig av antall medlemmer vil vi ha guild bank og guild store, men alt det der får vi se, det viktigste for meg var å lage et norskt guild.
Sign In or Register to comment.