Update 44 is now available for testing on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/categories/pts

looking for a dutch , belgian guild

londkiller
londkiller
Soul Shriven
Hi i am a student who like's mmo and i am looking for a dutch speaking guild
  • Yuritje
    Yuritje
    Soul Shriven
    Same here!
  • ferdiverbeekeb17_ESO2
    Found any? I am looking for it as wel :)
  • Pvt-Property-NL-
    Zal ik jullie hier dan even mee helpen. :)

    Ik ben een officer bij de Guild Legion of Lions. Wij zitten bij de Ebonheart Pact.(Dit is wel belangrijk omdat we anders niet samen kunnen spelen, je zou wel in de Guild kunnen maar nooit met Guildmensen van een andere Alliance kunnen spelen)

    Wij zijn deze guild gestart vanuit een vaste spelersgroep en willen deze graag verder uitbreiden met nieuwe leden.

    Wij hebben zelf geen/weinig ervaring met ESO, dus voor ons is dit een grote ontdekkingsreis die wij heel graag met anderen willen delen. Of je zelf wel/niet al ervaring hebt met ESO maakt voor ons niets uit.

    Respect voor anderen en behulpzaamheid vinden wij zeer belangrijke eigenschappen.

    Als jullie nog vragen hebben, hoor ik dat natuurlijk graag!

    Groet

    Pvt-Property-NL-
  • diknmuis
    diknmuis
    Indien iemand van jullie daggerfall covenant is:

    The Low Lands
  • Vetterken
    Vetterken
    Soul Shriven
    Dag allemaal, ik ben guildmaster van Rwina Boys een aldmeri dominion guild. We hebben al een aantal spelerd op het oog, maar er is altijd plaats voor meer. We zijn proffesioneel en bestaan uit ervaren spelers. Het is een 16+ guild zowel PvP als PvE based. Bij interesse stuur mij een mail met uw Psn en zet erbij hoe vaak je speelt, welke race en class je maint (mogen er ook meer zijn) en jullie ervaring in mmorpg games. Ik antwoord spoedig!
    E-mail adres: vetterjaan@gmail.com
Sign In or Register to comment.