De rol van Game Director Rich Lambert bij ZOS gaat veranderen. Lees in deze brief aan de community over de aanpassing aan het team van leidinggevenden
Hallo allemaal!
Ik wil even ruimte maken om iemand aan jullie voor te stellen: Nick Giacomini! Hoewel Nick al sinds 2019 deel uitmaakt van het team, zal hij voor velen van jullie een nieuw gezicht zijn. Nick is al jarenlang nauw betrokken bij ESO, als speler en als ontwikkelaar. Als speler en communitylid speelt hij ESO al sinds de vroege bètafase. In de afgelopen 11 jaar heeft hij de wereld verkend en de game en community zien groeien.
Als ontwikkelaar was Nick tot voor kort werkzaam als onze Director of Product Management. Nu stapt hij in een nieuwe rol: Game Director voor ESO. Dus jullie gaan in de toekomst veel meer van hem horen en zien.
Mocht je het je afvragen: nee, ik ga niet weg en dit is geen afscheid! Ik blijf gewoon hier, maar mijn rol verandert. Ik ga een niveau hoger en krijg meer een studiorol (Studio Game Director), waar ik me ga richten op de behoeften van de studio en de planning voor onze toekomst. Dit is een bitterzoet maar spannend moment voor me. De afgelopen 18 jaar waren ongelooflijk en het is een tijd die ik altijd zal koesteren, maar de kans om iets anders te doen en te groeien wordt leuk en ik kijk uit naar de uitdaging.
Bedankt dat jullie al die jaren zo'n geweldige community zijn geweest; het was een genot om er deel van uit te maken. Ik zal nog steeds nauw samenwerken met Nick en het team, en ik zal een vast onderdeel van de community blijven, maar het zal niet langer 100% mijn focus zijn.
Ik kijk enorm uit naar dit volgende hoofdstuk; voor Nick, voor ESO en eerlijk gezegd voor ons allemaal. Nick en het team hebben grote plannen en ik kan niet wachten om die in de toekomst met jullie allemaal mee te maken!
– Rich
Wil je meer weten over de visie van het
ESO-leiderschapsteam op jouw tijd in Tamriel? Houd dan een rondetafelgesprek hier op elderscrollsonline.com, persinterviews van gamescom en een speciale livestream in de gaten.
Edited by ZOS_Kevin on 19 August 2025 13:15 Community Manager for ZeniMax Online Studio and Elder Scrolls Online
Dev Tracker |
Service Alerts |
ESO Twitter