The Gold Road Chapter – which includes the Scribing system – and Update 42 is now available to test on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/656454/
Maintenance for the week of April 22:
• [IN PROGRESS] Xbox: NA and EU megaservers for patch maintenance – April 24, 6:00AM EDT (10:00 UTC) - 12:00PM EDT (16:00 UTC)
• [IN PROGRESS] PlayStation®: NA and EU megaservers for patch maintenance – April 24, 6:00AM EDT (10:00 UTC) - 12:00PM EDT (16:00 UTC)

Look for a Nederlandse/Dutch guild on xbox eu

KensZeKiekeWa
KensZeKiekeWa
Soul Shriven
Ik ben op zoek naar een Nederlandse guild die actief is in het spel op eu server...op de xbox kun je me vinden op LimBurg82 in het spel zal heet ik...Mr Hysteria ik hoop snel een reactie te krijgen...
  • Sopkopter
    Sopkopter
    Soul Shriven
    Ik heb er eentje aangemaakt! Nog niet zo veel leden dus, maar daar kan verandering in komen :)
    Ik ben zeer regelmatig actief en ik vind het leuk om samen quests te doen.

    Voeg me toe op m'n gamertag: Sopkopter en dan kan ik je toevoegen aan de guild.

    Overigens ook voor andere Nederlandssprekenden die dit bericht zien: wees welkom!
  • Sylianwe
    Sylianwe
    ✭✭✭
    Indien jullie nog actief zijn, mogen jullie mij zeker ook toevoegen. Mijn GT is Malfoy Magus.
    The mind is a walled garden, even death can not touch the flowers blooming there 🌹
Sign In or Register to comment.