The Gold Road Chapter – which includes the Scribing system – and Update 42 is now available to test on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/656454/
Maintenance for the week of April 22:
• PC/Mac: NA and EU megaservers for patch maintenance – April 22, 4:00AM EDT (08:00 UTC) - 9:00AM EDT (13:00 UTC)
• Xbox: NA and EU megaservers for patch maintenance – April 24, 6:00AM EDT (10:00 UTC) - 12:00PM EDT (16:00 UTC)
• PlayStation®: NA and EU megaservers for patch maintenance – April 24, 6:00AM EDT (10:00 UTC) - 12:00PM EDT (16:00 UTC)

Looking for Finnish Guild

daim
daim
✭✭✭✭✭
Hey,

I'm looking for A Finnish Guild to join, one which still is active in ESO ;)

And the main stuff in my native language:

Etsin aktiivista suomalaista kiltaa Daggerfalling puolelta. Aloitin kesän jälkeen pelaamaan uudelleen ja olisi mukava meuhkata samanhenkisten kotimaisten pelaajien kanssa.

Hahmoina on vain LVL46 templari (heal/dps) ja VR2 nightblade (melee/ranged dps). Etsin pääasiassa peliseuraa, oli se sitten chätissä tai jos hyvin käy niin questaileen/dunkkailemaan. Myös muukin toiminta kelpaa!

Allekirjoittaneella pitkä kokemus wowista ja lotrosta. Subannut olen tällä hetkellä puoleksi vuodeksi eteenpäin.

-daim
""I am that which grips the heart in fright, hearkens night and silences the light." It was written on my sword, long…long ago." ―Ajunta Pall
PC|EU
  • Syntse
    Syntse
    ✭✭✭✭✭
    @daim
    Enpä ole suomalaisesta killasta kuullut ainakaan aktiivisesta sellaisesta. Meilläkin oli kilta alussa jossa silloin oli 11 henkeä nykyään meitä on siellä ehkä 2-3.

    Voin kyllä suositella kiltaa jossa mm itse olen mutta kielihän siellä on englanti ja porukkaa useasta maasta.

    Mielenkiinnolla kattelen jos tähän tulee muita replyjä että löytyykö varsinaista suomalaista kiltaa.
    Syntse Dominion Khajiit Dragonknight Stamina Tank [50]
    Ra'Syntse Dominion Khajiit Nightblade Magica DPS [50]
    Syntselle Dominion Dark Elf Dragonknight Magica DPS [50]
    Syntseus Dominion Imperial Templar Healer [50]
    Syntsetar Dominion High Elf Sorcerer Magica DPS [50]
    Friar Tuktuk Daggerfall Brenton Templar Healer [50]
    Syntseyn Ebonheart Brenton Nightblade Magica DPS [50]
  • daim
    daim
    ✭✭✭✭✭
    Meilläkin oli yli 50 suomalaista jäsentä alussa, nyt on enää muutama silloin tällöin :(

    Vaikuttaa ainakin nimen perusteella ihan hyvältä tuo sinun kiltasi, täytyy pistää korvan taakse, mulla on vielä 3 kiltapaikkaa viidestä auki muutenkin. Kiitos suosituksesta. Englantikaan ei mikään ongelma tietty ole.

    Katsotaan nyt vielä, josko sattuisi kotimaista löytymään..
    ""I am that which grips the heart in fright, hearkens night and silences the light." It was written on my sword, long…long ago." ―Ajunta Pall
    PC|EU
  • Calandrae
    Calandrae
    ✭✭✭✭
    Kotimaista kiltaa ei minullakaan ole tiedossa, mutta suosittelen myös "omaani" (englanninkielistä):

    http://eldersoftamriel.enjin.com/home

    Tämä kilta on hyvin tiiviisti Daggerfall Covenant -painoitteinen, oikeastaan kaikki pelaavat tässä factionissa.

    Olen kuulunut kiltaan alkukesästä saakka, porukka on mukavaa ja fiksua. Aktiivisia pelaajia on kiitettävästi. Raideja on useampia viikossa, ja myös dungeoneihin, Craglorniin yms. löytää chatista melkein aina seuraa. (Itse olen VR7 templar/healer.)

    Mumble on käytössä. Killalla on hyvä pankki ja kokelasajan jälkeen voi liittyä myös "storage guildiin", josta on iso apu craftingissä.

    Organisoidut tapahtumat alkavat varsin myöhään näin meikäläisittäin, mutta se taitaa olla yleinen ongelma suomalaispelaajille aikavyöhykkeistä johtuen.

    Edited by Calandrae on September 18, 2014 6:33AM
  • Syntse
    Syntse
    ✭✭✭✭✭
    daim wrote: »
    Vaikuttaa ainakin nimen perusteella ihan hyvältä tuo sinun kiltasi, täytyy pistää korvan taakse, mulla on vielä 3 kiltapaikkaa viidestä auki muutenkin. Kiitos suosituksesta. Englantikaan ei mikään ongelma tietty ole.

    Katsotaan nyt vielä, josko sattuisi kotimaista löytymään..

    Joo eli kilta mitä suosittelisin on 'Radiant Dragons' missä siis joku 40 jäsentä tällä hetkellä joten kourallinen porukkaa vähintään aina paikalla. Tässä killassa toimin officerina. Killassa on jäseniä joka alliancesta. TS3 serveri löytyy myös.

    Kilta 'Casual Couples Gaming' on oma perustamani kilta jonka ideana on koittaa saada pareja ja perheitä jotka pelaavat yhteen. Jäseniä joku 12 pääasiassa pareja. 1 pari minun ja vaimoni lisäksi suomesta.

    Suomikilta oli 'Saunalanit' mikä koostui lähinnä tuon pienen saunalani porukan jäsenistä.

    Ainahan tietysti voisi joku herätellä vanhaa suomalaista kiltaansa kutsumalla ja hakemalla suomalaisia pelaajia liittymään tai sitten luoda täysin uusi johon kerää suomalaisia.
    Syntse Dominion Khajiit Dragonknight Stamina Tank [50]
    Ra'Syntse Dominion Khajiit Nightblade Magica DPS [50]
    Syntselle Dominion Dark Elf Dragonknight Magica DPS [50]
    Syntseus Dominion Imperial Templar Healer [50]
    Syntsetar Dominion High Elf Sorcerer Magica DPS [50]
    Friar Tuktuk Daggerfall Brenton Templar Healer [50]
    Syntseyn Ebonheart Brenton Nightblade Magica DPS [50]
  • santrasa
    santrasa
    Soul Shriven
    Hei

    Kyllä Daggerfall:n puolella ainakin yksi suomenkielinen kilta on elossa, juttelin joskus niiden jäsenen kanssa kun bongasin suomenkielisen oloisen hahmonimen. Mulla oli vaan itsellä kiltapaikat täynnä, muuten olisin varmaan itsekin liittynyt. Oon melko varma, että löytyy vielä mun tuttavalistalta, et jos joskus pelissä kysäiset niin voin kattoo mikä sen nimi oli.

    Ja jos muutenvaan mukavat ihmiset, jutustelu ja "dungeon keikkailut" kiinnostaa niin mainostaisin myös omaa kiltaani (joka tosin englanninkielinen) http://forums.elderscrollsonline.com/discussion/125746/eu-dc-whitestar-cozy-and-warmhearted-multigaming-community

    Niin ja munkin kaa tietysti voi justustella.. oon pelaillut nyt viime aikoina aika paljon, tosin vasta Alik'n aavikolla seikkailemassa hahmollani.
    t Sanna (pelissä @santrasa)
  • Syntse
    Syntse
    ✭✭✭✭✭
    Aika hiljaista tällä saralla näyttää olevan. Tarttisi varmaan hieman taas herätellä tuota omaa DC charrua myös.
    Syntse Dominion Khajiit Dragonknight Stamina Tank [50]
    Ra'Syntse Dominion Khajiit Nightblade Magica DPS [50]
    Syntselle Dominion Dark Elf Dragonknight Magica DPS [50]
    Syntseus Dominion Imperial Templar Healer [50]
    Syntsetar Dominion High Elf Sorcerer Magica DPS [50]
    Friar Tuktuk Daggerfall Brenton Templar Healer [50]
    Syntseyn Ebonheart Brenton Nightblade Magica DPS [50]
  • Lumi
    Lumi
    ✭✭✭
    Ite oon sellaisissa suomikilloissa kuin Frozen Dawn (vaatii täysi-ikäisyyden ja hakemuksen) sekä finnish mafia. Molemmat aika hiljaisia, mutta FD:n kanssa ollaan vedetty dunkkuja sekä areenaa ja sieltä kyllä yleensä löytyy jutteluseuraa. Ois kyllä mukava saada kaikki suomalaiset kerättyä samaan niin ois helpompi löytää chatti ja peliseuraa! :-)
    ~Lumilintu
  • Syntse
    Syntse
    ✭✭✭✭✭
    Tokkopa kaikkia tai lähes kaikkia saa millään kun on noita omia kiltoja joille ollaan lojaaleja. Mut tosiaan jos sais jonkun aktiivisen porukan yhteen niin ei haittais ollenkaan.

    Itsellä kiltapaikat on täynnä tällä hetkellä tosin yksi kilta listalla on kuollut jota oon pitänyt listalla vain kiltapankin takia.
    Syntse Dominion Khajiit Dragonknight Stamina Tank [50]
    Ra'Syntse Dominion Khajiit Nightblade Magica DPS [50]
    Syntselle Dominion Dark Elf Dragonknight Magica DPS [50]
    Syntseus Dominion Imperial Templar Healer [50]
    Syntsetar Dominion High Elf Sorcerer Magica DPS [50]
    Friar Tuktuk Daggerfall Brenton Templar Healer [50]
    Syntseyn Ebonheart Brenton Nightblade Magica DPS [50]
  • Edenprime
    Edenprime
    ✭✭✭✭
    Ah multa on mennyt tämä post täysin ohi! Eli minulla olisi tarjolla aktiivinen casual pvx suomi kilta Dragonborn Z
    Edited by Edenprime on July 5, 2019 7:46PM
    Guildmaster of the largest Finnish community for ESO (dragonborninc.fi), ESO-Hub contributor, co-leader of PC/EU's largest trading network, Occasional coordinator of Bethesda Nordic community events and a raider. Twitter Twitch | Youtube
  • Syntse
    Syntse
    ✭✭✭✭✭
    @daim @Lumi @santrasa‌

    Jos jostain syystä jäänyt tämän threadin reply huomaamatta niin tosiaan itse liityin mukaan tuonne Dragonborn Z kiltaan, jäseniä taitaa tällä hetkellä olla 125 joka on aika hyvä luku mielestäni pelkkiä suomalaisia.

    Jos ette vielä ole niin suosittelen kyllä liittymään niin saadaan suomalaisia yhteen. Hyvin tuntuu porukka tekevän yhdessä pledgejä ja trialsei ja pvptä ja näköjään jopa kalastamista :D
    Syntse Dominion Khajiit Dragonknight Stamina Tank [50]
    Ra'Syntse Dominion Khajiit Nightblade Magica DPS [50]
    Syntselle Dominion Dark Elf Dragonknight Magica DPS [50]
    Syntseus Dominion Imperial Templar Healer [50]
    Syntsetar Dominion High Elf Sorcerer Magica DPS [50]
    Friar Tuktuk Daggerfall Brenton Templar Healer [50]
    Syntseyn Ebonheart Brenton Nightblade Magica DPS [50]
  • Lumi
    Lumi
    ✭✭✭
    Ois kyllä kiva liittyä Dragonborn Z (kattelinkin aiemmin teitin kiltaa netissä), mutta kun oon väärässä allianssissa. :(
    Tuispa joskus mahdollisuus tehdä dunkkuja/trialeita muidenkin kuin oman factionin jäsenten kanssa...
    Edited by Lumi on November 29, 2014 6:24PM
  • Syntse
    Syntse
    ✭✭✭✭✭
    @Lumi alttia kehiin... itsellä on joka alliansissa tällä hetkellä charru tosin main alliance on Aldmeri.
    Syntse Dominion Khajiit Dragonknight Stamina Tank [50]
    Ra'Syntse Dominion Khajiit Nightblade Magica DPS [50]
    Syntselle Dominion Dark Elf Dragonknight Magica DPS [50]
    Syntseus Dominion Imperial Templar Healer [50]
    Syntsetar Dominion High Elf Sorcerer Magica DPS [50]
    Friar Tuktuk Daggerfall Brenton Templar Healer [50]
    Syntseyn Ebonheart Brenton Nightblade Magica DPS [50]
  • Sawo
    Sawo
    Soul Shriven
    Oliko Daggerfallin puolella PvX kiltaa, aktiivista?
    PSN: steolm

  • Syntse
    Syntse
    ✭✭✭✭✭
    Tämän hetken tietojeni mukaan suomi-kiltoja löytyy seuraavanlaisesti

    Aldmeri Dominion - Dragonborn Z - http://dragonbornz.fi

    Daggerfall Covenant - Frozen Dawn - http://www.frozendawn.fi

    Ebonheart Pact - Kingdom - http://suomi-kingdom.enjin.com

    Sekä tietysti yleinen kohtaamispaikka facebookissa

    https://www.facebook.com/TheElderScrollsOnlineSuomi
    Syntse Dominion Khajiit Dragonknight Stamina Tank [50]
    Ra'Syntse Dominion Khajiit Nightblade Magica DPS [50]
    Syntselle Dominion Dark Elf Dragonknight Magica DPS [50]
    Syntseus Dominion Imperial Templar Healer [50]
    Syntsetar Dominion High Elf Sorcerer Magica DPS [50]
    Friar Tuktuk Daggerfall Brenton Templar Healer [50]
    Syntseyn Ebonheart Brenton Nightblade Magica DPS [50]
Sign In or Register to comment.