Naam: Archipelago
Server: Europa (PC)
Faction: Daggerfall Covenant
Focus: PVE
Voertaal: Nederlands
Guild leader: @NavuriWie zijn wij?:
- Welkom bij Archipelago. Wij zijn een kleinschalige Nederlandse guild op zoek naar nieuwe leden.
Waarom een Nederlandse guild?
- Omdat 99% van de guilds in ESO Engels, Duits of Russisch als voertaal hebben willen wij een platform bieden aan Nederlandstalige spelers.
Waar richt Archipelago zich op?
- We richten ons vooral op casual PVE en hopen in de nabije toekomst met elkaar de Veteran Dungeons en Craglorn te bestormen.
Waar houden we van?
We houden ervan om dungeons te doen met elkaar en gezellig te praten in de chat (over allerlei zaken die al dan niet te maken hebben met The Elder Scrolls). We zijn geen 'rushers' en laten iedereen het spel op zijn of haar eigen manier beleven. Wij geloven net als Zenimax Online in het 'play as you want to play' principe. Wil je veel Lorebooks verzamelen en lezen? Wil je alle fishing achievements halen? Wil je je vooral richten op crafting? Allemaal prima! We moedigen iedeen aan om zijn of haar eigen speelstijl te hanteren.
Heeft Archipelago een website of blog?
- We hebben geen dure website of blog. Dit is onze eerste poging om onze guild uit te breiden. Wie weet in de toekomst als we meer leden hebben.
Is Archipelago op zoek naar een minimum level of bepaalde classes?
- Alle classes zijn welkom bij ons, evenals level 1 tot VR12 spelers.
Wat zijn jullie kernwaarden?
- Een guild maak je logischerwijs met elkaar. Als het team waarin je zit elkaar volwassen en netjes behandeld kom je een heel eind. We zijn geen team van hardcore gamers die endgame willen rushen. We behandelen elkaar als gelijken en willen het leuk hebben met elkaar. We tolereren geen spelers die zich gedragen als 'elitists' of 'fanboys'. Dus ben je op zoek naar een volwassen guild? Dan zie ik graag je bericht verschijnen in mijn postvak in Tamriel.
Hoe kan ik me aanmelden?:
Simpel. Stuur een bericht of /w ingame naar
@Navuri.
Vriendelijke groet,
Navuri
Edited by Navuri on July 24, 2014 8:35PM