The Gold Road Chapter – which includes the Scribing system – and Update 42 is now available to test on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/656454/

Once Chosen - Leder efter spillere på PC EU - Dansk Guildopslag

Liccao
Liccao
✭✭
This topic will be on Danish because the Guild is so.

Hey. Er du Dansk, og leder du efter en Dansk Social guild, så er jeg helt sikker på at Once Chosen kunne være noget for dig.
Jeg Liccao eller @Saliandros_Xeirseene søger nye ansigter til mit guild.

Introduktion
Vi er et Dansk talende Guild, som sætter en ære i at lære hinanden at kende og at kunne have det sjovt sammen. Ligemeget om man er til Raid eller til Roleplay. Once Chosen skal ligesom forstille sig at være et mødested hvor man kan slappe af. I Once Chosen er du ikke bare det nye nummer i rækken, derfor tager vi heller ikke imod hvem som helst. Vi går nemlig meget op i at du som spiller har det godt i vores nærvær og ved det er der så også adgangs krav om at man ønsker at joine vores discord for en samtale med mig, man skal i øvrigt være 18+ for at få medlemskab. Er man kommet ind i Guilden er man jo selvfølgelig altid velkommen til at få sine venner med såfremt de også er Danske.

Men hvad kan vi så tilbyde tænker du nok. Vi vil prøve at tilbyde dig et rart miljø at spille i. Et sted hvor det er tilladt at være sig selv, dog ikke på bekostningen af Guildens øvrige medlemmer. Guilden vil her til at starte kunne tilbyde alt den form for hjælp du kan ønske dig så længe jeg eller guildens øvrige medlemmer har tid og eller kan hjælpe. Ellers er tanken da at vi skal lave Housing Contestes, Transmog Contestes, Map clears, PvP hvor vi slås for Ebonheart Pact og ellers bare hjælpe hinanden med diverse achievements
Da vi ikke lige er det største guild kan vi ikke sætte et raidhold op men på sigt er planen at vi da skal ud og tæve nogen bosser, men hvor vi selvfølgelig giver plads til vores medlemmer. Der vil dog være nogen adgangskrav på det hårde content, men her vil der blive skrevet klare retningslinjer ud så man har noget at følge op på.

Lidt om Guildmasteren
Jeg tænkte nu jeg gerne vil lave en guild at det så også ville være på sin plads at lave en beskrivelse af mig.
Jamen jeg er en tilbagevendt ElderScrolls spiller. Jeg har spillet ESO i små 6 år on/off. Hvor jeg de sidste 2 år mere eller mindre har været en lore spiller og hygget mig med det når der kom nyt content. Ved siden ESO har jeg så haft flyttet mit raiding over i WoW som er ved at dø ud for mig nu. Derfor kom jeg i tanke om ESO igen. Jeg er dude på 25 år som går meget op i at være alsidig når vi snakker MMOer, det vil også sige jeg har lavet lidt af hvert, men hovedsalig har min beskæftigelse været inden for Housing. Et lidt sjovt fact om mig er at jeg i 9/10 gange man ser mig spiller på en Male Lizard.

Jeg håber at kunne finde nogen folk der vil komme og være mig ved selvskab i Guilden.. Ønsker du at joine, er du mere en velkommen til at smide mig en comment inde på min profil eller fange mig online på @Saliandros_Xeirseene.

Jeg glæder mig til at lære netop dig at kende.
Edited by ZOS_Bill on January 24, 2022 11:38PM
Like Argonians for being Lizards so Awesome to acturly play as favorite fantacy race in a MMO

Main
Race: Argonian
Class: Warden
Name: Saliandros



Sign In or Register to comment.