The Gold Road Chapter – which includes the Scribing system – and Update 42 is now available to test on the PTS! You can read the latest patch notes here: https://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/656454/

Er der nogle Danske guilds på PS4?

GoNutsDK
GoNutsDK
Soul Shriven
Hey,
Vi er 3 danske eventyrere som søger andre danskere at game med. Derfor kommer denne forespørgsel, da jeg endnu ikke har haft held med at finde et dansk guild ingame.
  • Khairiah
    Khairiah
    ✭✭✭
    Jeg har selv været på udkig efter en ren dansk guild, men har indtil videre ikke haft noget held. Har dog været i et par Skandinaviske guilds, men har leavet igen da de ikke rigtig kunne opfylde hvad jeg søgte.
  • GoNutsDK
    GoNutsDK
    Soul Shriven
    Jamen mange tak for svaret :) Det kunne være at der istedet skulle oprettes et Dansk Guild, hvis der vel og mærket er yderligere interesse for det.
  • GoNutsDK
    GoNutsDK
    Soul Shriven
    Vi har prøvet at oprette vores eget guild nu, som hedder Skooma Inc :)

    Vi er hovedsageligt på Ebonheart Pact, men dette er ikke et krav. Vi er få indtil videre, men ser da meget gerne at der kommer nogle flere. Som nyoprettet guild er der stadigvæk rig mulighed for at påvirke hvordan kulturen skulle være deri.
    Eneste krav er, at man kan dansk og er venlig, så kom frisk :)

    Har det har interesse, kan i kontakte os på.

    PSN Profiler:
    Daz_Mizzle
    Edited by GoNutsDK on February 6, 2019 3:43PM
  • Daz_Mizzle
    Daz_Mizzle
    Soul Shriven
    Skooma Inc. er dødt, men fra asken til ilden er Karl-Mar Unionen opstået!

    Kig forbi Karl-Mar Unionen i ps4 eu hvis det skulle have interesse :blush:

    mvh

    Daz_Mizzle
    Guild leader for Karl-Mar Unionen (PS4/EU)

    Let me know if you have any questions
  • svendf
    svendf
    ✭✭✭✭
    Ebonheart Executers har nogle fra Skandinavien. det er en stor guild med op imod 475 medlemmerr og aktive traider. I er da klart velkommen-
Sign In or Register to comment.